Skip to main content

Geen internet


Ik heb geen internet.Het wereldbolpictogram voor internet is rood verlicht. Ik woon in Meppel 

Uitgelichte reactie

28 maart 2023

Hoi @Esraali, bedankt voor de uitgebreide informatie die je kon aanleveren, dit moet natuurlijk snel opgelost worden! Ik heb meteen een duik voor je genomen in de verbinding en het lijkt erop dat er nog een paar klanten zijn in jouw wijkcentrale die een probleem ervaren. Daarom ga ik dit snel doorzetten naar de technische dienst en zij gaan de beste oplossing hierbij zoeken.

Heel graag zorg ik voor een tijdelijke oplossing, alleen vond ik geen T-Mobile, Ben of Tele2 mobiel abonnement dat gekoppeld is aan jouw account. Mocht iemand in jouw huishouden toch een van deze drie abonnementen hebben, geef het vooral aan.

Voor nu ga ik hard voor je werken aan een permanente oplossing, hier houden wij je van op de hoogte!

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20343 reacties
  • 27 maart 2023

Hallo @Esraali 

Heb je de mediaçonverter ook voor even van het stroom gehaald? En welke lampjes zie je hierop branden, knipperen of uit?

Loopt de internetkabel ook naar de WAN poort van je router?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 maart 2023

Ja ik heb .

LAN is branden ,LOS is rood (knipperen), PON is uit, en POWER is branden .@Waqqas


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20343 reacties
  • 27 maart 2023

@Esraali 

Er komt geen glasvezel signaal binnen, heb je ook in je My T-Mobile account onder storingen gekeken of er misschien een storing is op jouw adres?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 maart 2023

Ik heb gekeken.Er is geen storing in Meppel


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 28 maart 2023
Uitgelichte reactie

Hoi @Esraali, bedankt voor de uitgebreide informatie die je kon aanleveren, dit moet natuurlijk snel opgelost worden! Ik heb meteen een duik voor je genomen in de verbinding en het lijkt erop dat er nog een paar klanten zijn in jouw wijkcentrale die een probleem ervaren. Daarom ga ik dit snel doorzetten naar de technische dienst en zij gaan de beste oplossing hierbij zoeken.

Heel graag zorg ik voor een tijdelijke oplossing, alleen vond ik geen T-Mobile, Ben of Tele2 mobiel abonnement dat gekoppeld is aan jouw account. Mocht iemand in jouw huishouden toch een van deze drie abonnementen hebben, geef het vooral aan.

Voor nu ga ik hard voor je werken aan een permanente oplossing, hier houden wij je van op de hoogte!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 maart 2023

Bedankt,

ik heb T-mobile number maar het staat geregistreerd op naam van mijn zus Hoe kan ik de door u genoemde tijdelijke oplossing krijgen?. @Cal 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20343 reacties
  • 29 maart 2023

Hallo @Esraali 

Dat geeft niet, dat je aangeeft dat er iemand is met een T-Mobile nummer is al voldoende.

Een moderator kan je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet geven.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13287 reacties
  • 29 maart 2023

Hi @Esraali, ik heb je zojuist de vouchercode in een privébericht naar je toe gestuurd! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen