Skip to main content
Beantwoord

ezviz camera

  • 16 June 2024
  • 13 reacties
  • 146 Bekeken

ezviz camera kan ik niet configureren met de t56 router

13 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Dennis ingenkamp, goed dat je contact opneemt hiervoor! Ik wil dit graag voor je onderzoeken. Welke camera heb je precies van Ezviz? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Ezviz elife  cs-bc1c.

Eerder contact gehad met de helpdesk. 

Div instellingen veranderd maar geen resultaat. 

Via een router van een ander, krijg  ik wel verbinding.

Helpdesk kwam er nier meer uit. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dennis ingenkamp 

Heb je al gekeken of het helpt om bij de WiFi instellingen 5 GHz uit te schakelen? In de Zyxel web GUI bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, de beveiligingsmodus op WPA2-PSK zetten? Op dezelfde pagina bij andere, 802.11 modus, b/g/n gemengd kiezen om WiFi 6 uit te schakelen?

Hallo,

Al deze settings zijn gedaan!

Camera werkt alleen op 2,4. Deze pakt hij van zelf op.

Ik heb dezelfde type camera met hetzelfde probleem. Ook al diverse meldingen van gemaakt hier. De moderators zijn erg behulpzaam maar er lijkt helaas geen oplossing voor vanuit Odido.

Hoi BartWe,

Na enige tijd kwam odido er achter dat het aan de modem lag. Ik  had een t 56 modem  en nu de t 54  en alle problemen zijn opgelost. Het is jammer dat zij dat eigenlijk al vanaf het begin al wisten. 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @BartWe, ik kan een andere reactie over dit onderwerp met deze camera niet zo snel vinden. Natuurlijk willen we helpen! Jij hebt ook de T-56, dus als het nodig is ruil ik deze graag om. Wel zie ik zo snel dat bandsteering aanstaat en dat jij één netwerk hebt die 2.4Ghz en 5Ghz combineert. Is dit al eens gesplitst, zodat je de camera los verbinding kan laten maken met de 2.4Ghz? Ook kunnen we testen of het omschakelen naar WPA2 helpt. Laat het weten!

Hoi BartWe,

Na enige tijd kwam odido er achter dat het aan de modem lag. Ik  had een t 56 modem  en nu de t 54  en alle problemen zijn opgelost. Het is jammer dat zij dat eigenlijk al vanaf het begin al wisten. 

Dank voor de tip Dennis!

Hi @BartWe, ik kan een andere reactie over dit onderwerp met deze camera niet zo snel vinden. Natuurlijk willen we helpen! Jij hebt ook de T-56, dus als het nodig is ruil ik deze graag om. Wel zie ik zo snel dat bandsteering aanstaat en dat jij één netwerk hebt die 2.4Ghz en 5Ghz combineert. Is dit al eens gesplitst, zodat je de camera los verbinding kan laten maken met de 2.4Ghz? Ook kunnen we testen of het omschakelen naar WPA2 helpt. Laat het weten!

Beste Cheyenne, fijn dat je meeleest. In het volgende topic is mij al gevraagd meerdere zaken te controleren/testen:

Hier is helaas geen werkende verbinding uitgekomen. Ik heb hierover vandaag ook een melding gedaan bij jullie helpdesk (referentie 71616169) en gevraagd om het modem om te ruilen. 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @BartWe, ik zie inderdaad dat de melding is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij hebben de mogelijkheid om een T-54 voor je uitsturen. Zodra dit geregeld is, zal je hier bericht van krijgen! 

Hi @BartWe, ik zie inderdaad dat de melding is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij hebben de mogelijkheid om een T-54 voor je uitsturen. Zodra dit geregeld is, zal je hier bericht van krijgen! 

Hi @Nora van Odido @Ishana van Odido @Cheyenne van Odido. Na drie uur bezig geweest te zijn en alles geprobeerd te hebben (lukte bij een buurman met kpn modem in 2min wel) dacht ik even op de odido community zoeken. Heb helaas het zelfde probleem met de T50. Ik heb 2 van de zelfde ezviz bc1c cameras die ik niet ingesteld krijg. Onderstaand allemaal geprobeerd:

mesh uitgezet, 5gh wifi uitgezet, wifi plus adapter uitgezet, modem gerest en tientallen keren geprobeerd maar helaas. Dacht ga effe lezen en kom ik dit berocht tegen. Zou je mij hiermee ook kunnen helpen en de t50 omruilen met een t54. 
 

naast de T50 heb ik nog een wap 6807 die met een kabel is verbonden. 

 

hoor graag van je. 
 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @myildizm, goed dat je aan de digitale bel trekt! Ik denk dat dit probleem alleen oplosbaar is door een T-54 modem toe te sturen zoals je zelf al aangeeft. Ik zal verzoeken bij de technische dienst om dit deze week nog in orde te maken voor je. Heb je woensdag nog geen bevestigende e-mail ontvangen? Laat dan nogmaals een berichtje achter in dit topic, dan kan het zijn dat de voorraad tijdelijk op is of het ietwat langer duurt voordat jij de T-54 ontvangt.

Hoi @myildizm, goed dat je aan de digitale bel trekt! Ik denk dat dit probleem alleen oplosbaar is door een T-54 modem toe te sturen zoals je zelf al aangeeft. Ik zal verzoeken bij de technische dienst om dit deze week nog in orde te maken voor je. Heb je woensdag nog geen bevestigende e-mail ontvangen? Laat dan nogmaals een berichtje achter in dit topic, dan kan het zijn dat de voorraad tijdelijk op is of het ietwat langer duurt voordat jij de T-54 ontvangt.


gisteren ontvagen aangesloten en de cameras verbonden. Thanks

Reageer