Skip to main content

Constante lag spikes, zeer onstabiel netwerk

  • 4 February 2024
  • 55 reacties
  • 1434 Bekeken

Toon eerste reactie

55 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 13 maart 2024
Teresa van Odido schreef:

@Siemper Klopt! Ik kan het abonnement niet nu opzeggen per de 14e, maar je hebt tot uiterlijk 14 maart om het abonnement definitief op te zeggen. Spreek ik je voor die tijd? Dan komt het helemaal in orde! 

Hallo Teresa, graag zeg ik mijn abonnement op.  Heb alleen nog geen datum van de nieuwe provider gekregen wanneer ik al over kan. Wat is hierin het handigste?

 

Mvg


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 14 maart 2024

Hoor graag van jullie


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3692 reacties
  • 15 maart 2024

@Siemper Wanneer ik het opzeg, zal dit echt per direct (dezelfde dag) zijn. Laat je mij weten wat je wil?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 15 maart 2024

 

Teresa van Odido schreef:

@Siemper Wanneer ik het opzeg, zal dit echt per direct (dezelfde dag) zijn. Laat je mij weten wat je wil?

 

Hallo Teresa,

Zojuist met de andere provider gebeld, er is daar nu een actie uitgezet en ik verwacht in de aankomende week over te kunnen stappen. Kan ik op het moment dat ze hier zijn en het geinstalleerd hebben aan jou doorgeven dat ik het per direct wil laten beeidingen?
Hoor graag :)


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3692 reacties
  • 20 maart 2024

@Siemper Ik wil je echt graag helpen en had de opzegging graag voor je in orde gemaakt. Echter kan ik dit nu niet meer kosteloos doen. Begin maart heb ik uitgelegd hoe het precies zit met de 14 dagen bedenktijd en tot wanneer dit voor jou geldt. Ook heb ik aangegeven dat een Overstapservice niet mogelijk is en dit per direct ingaat. 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 20 maart 2024

Hallo Teresa, 

Hopelijk kun je begrijpen dat ik al een lange tijd keihard aan de bak ben, samen met jullie, om tot een oplossing te komen met de internet situatie. In dit topic zie je dat ik daar mijn uiterste best op heb gedaan en alles wat ik maar kon doen om Odido goed werkend te krijgen. Helaas is dit niet gelukt. Uiteraard moet ik dan ook nog zelf weer iets nieuws regelen, ik had dit graag allemaal in 1 dag willen regelen, maar ook de andere partij heef tijd nodig het e.e.a. te regelen. Ik heb constant gedrukt, maar sneller lukt mij gewoon niet :-(

Ik hoop ten zeerste dat we hier samen uit kunnen komen en jullie met mij mee kunnen denken.

Hoor graag van je 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 22 maart 2024

Hallo Teresa,

Zojuist bericht gekregen dat ik volgende week de 29e het e.e.a. geregeld gaat worden, paar dagen daarna zou ik alles moeten ontvangen van de andere provider.

Zoals ook in mijn vorige bericht aangegeven is het gewoon een lastige situatie geweest, ik heb constant van alles getest maar dit was tevergeefs. Ik hoop dat er gezien deze situatie een uitzondering gemaakt kan worden en dan het abbonement op korte termijn alsnog kostenloos opgezegd kan worden. Indien er was overlap is / of ik een maand extra moeten betalen dan vind ik dat ook allemaal prima, ik wil hierin uiteraard ook met jullie meedenken.


Alvast dank en hoor graag van je :)


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 22 maart 2024

Beste Teresa,

Zojuist de bevestiging gehad dat ik vanaf 5 april over kan. Graag hoor ik wat jullie voor mij kunnen betekenen, wordt zeer gewaardeerd. Indien er wat overlap is vind ik dat prima hoor.

Mvg


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Ik begrijp je @Siemper en ik ben je voor de medewerking in het onderzoek ook erg dankbaar. Wij hebben echter ook tijd en genoeg informatie nodig zoiets goed en gericht te kunnen oplossen. Hier zijn we echt druk mee bezig geweest. De bedenktijd liep tot 14-03. Vanaf dan ging officieel je jaarcontract in. Je had ons voor deze tijd moeten zeggen of je het abonnement wilde opzeggen met een per directe ingang. Heb je bewijs dat je voor deze tijd een aanvraag bij een andere provider hebt gedaan? Ik kan geen belofte doen want dit is niet de normale gang van zaken, maar daarmee kan ik eventueel nog aan de slag.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 24 maart 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Ik begrijp je @Siemper en ik ben je voor de medewerking in het onderzoek ook erg dankbaar. Wij hebben echter ook tijd en genoeg informatie nodig zoiets goed en gericht te kunnen oplossen. Hier zijn we echt druk mee bezig geweest. De bedenktijd liep tot 14-03. Vanaf dan ging officieel je jaarcontract in. Je had ons voor deze tijd moeten zeggen of je het abonnement wilde opzeggen met een per directe ingang. Heb je bewijs dat je voor deze tijd een aanvraag bij een andere provider hebt gedaan? Ik kan geen belofte doen want dit is niet de normale gang van zaken, maar daarmee kan ik eventueel nog aan de slag.

 

Hallo Cheyenne,

Bedankt voor je reactie!

Ik snap je reactie, zoals je ook aangeeft is er voldoende tijd nodig om dit soort problemen op te lossen. Het is voor mij als klant wel lastig om in te schatten wat genoeg/voldoende tijd is. Mijn eerste melding was 4 februari, ruim een maand later 6 maart, merkte ik - ook na het bezoek van de monteur - dat het er niet op lijkt dat dit op enige korte termijn opgelost zou gaan worden.

Ik vind het erg fijn dat er zo actief mee is gedacht op het forum om te kijken naar oplossingen dmv testen, resets, monteur langsturen etc. Ik ben ook prive door Sven-vanodido gecontacteerd om het e.e.a. te testen. Hierin is mij ook gevraagd om mijn medewerking en testen te doen, hier werkte is natuurlijk graag aan mee. Aan de nadere kant lijkt het er nu ook een beetje op dat ik door de tijd die ik bezig ben geweest met jullie om het e.e.a. te testen, ik mijn kans om te annuleren ook steeds verder heb verschoven. Idealiter had ik dan eigenlijk al 1 week na mijn melding op het forum de handdoek in de ring moeten gooien en een annulering in moeten dienen, maar dat is wat mij betreft ook niet fair en vind het zeker zo dat je er eerst samen naar moet kijken voor oplossingen.

Hieronder het bewijs voor mijn aanvraag bij een andere partij, op het forum heb ik 7 maart aangegeven te willen annuleren,  8 maart is mijn nieuwe contract bevestigd. In de tussentijd ben ik natuurlijk erg druk geweest om ook van Delta helderheid te krijgen hoe snel ik over kan, dit heeft helaas meer tijd gekost dan gehoopt en zoals laten weten mag ik vanaf 5 april hier gebruik van maken. 

Ik hoop - gezien de toch wat bijzondere situatie - dat je voor mij een oplossing kan regelen. Als dat betekent dat ik tijdelijk zonder internet kom te zitten of een maand extra kosten heb dan vind ik het allemaal prima, ik wil hier ook fexibel met jullie in meedenken.

Nogmaals dank en zie graag jullie bericht tegemoet.

 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 28 maart 2024

Beste Cheyenne,

 

Heb jij toevallig al een update hierover? Over alweer ruim een week gaat mijn nieuwe contract in en hoop voor deze tijd natuurlijk graag wat meer duidelijkheid te hebben.

 

Je reactie wordt gewaardeerd.

 

Mvg

Simon


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 29 maart 2024

Beste Cheyenne,

Heb jij al een korte update voor mij mbt mijn informatie /bewijs? Ik hoop hier zsm wat duidelijkheid over te kunnen krijgen ivm de wisseling die over 1 week al plaatsvindt.

Vriendelijke groet! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 2 april 2024

Beste, 

Het lukt mij helaas niet om met jullie in contact te komen, kan iemand hier vanuit Odido aub een reactie geven? Ruim een week geleden heb ik mijn reactie geplaatst + bewijs zoals gevraagd. Ik wil graag met jullie afstemmen dat we in deze bijzondere situatie de overeenkomst kunnen ontbinden.

Hoor graag spoedig van jullie.

 

Dank!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3692 reacties
  • 4 april 2024

@Siemper Dank je wel voor het sturen van de bevestiging en mijn excuses voor de late reactie! 

Ik heb nogmaals met mijn collega’s overlegd en met uitzondering ga ik dit voor je in orde maken. Wil je aan mij doorgeven per wanneer ik dit kan doen? Het komt helemaal goed, beloofd! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 4 april 2024

Hallo Teresa,

 

Bedankt voor je reactie en de moeite die jullie hebben genomen om mij toch hierin tegemoet te kunnen komen.

 

Per 8 april mag je van mij dan het abonnement beëindigen. Heb ik het weekend nog de tijd om alles goed aan te sluiten 😀

 

Alvast dank en zie je bevestiging nog wel even verschijnen.

 

Mvg

Simon


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3692 reacties
  • 4 april 2024

@Siemper Super, komt goed ik heb het in mijn persoonlijke agenda gezet! Zodra ik het heb opgezegd, ontvang je hier een bevestiging van. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3692 reacties
  • 8 april 2024

@Siemper Ik heb het abonnement voor je opgezegd. Je ontvangt hier nog een e-mail ter bevestiging over. 

Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om je verder te helpen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 17 april 2024

Hallo Teresa,

 

Bedankt hiervoor, ondertussen zit ik nu ruim een week bij de andere partij, ik ervaar geen lag problemen mee, dus gelukkig heeft het geholpen.

 

Ik heb nog geen retourmelding ontvangen voor jullie router en wifi versterker, kun jij dit misschien in gang zetten? Dan stuur ik het op.

 

Dank!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 24 april 2024

Beste,

Graag ontvang ik van jullie de retourmelding. Daarnaast lijkt de afmelding nog steeds in behandeling?

Overigens is eerbij mij ook vandaag 32,50 gefactureerd,  terwijl als het goed is 8-april mijn abonnement is stop gezet per direct. Dit lijkt niet goed te gaan?

Hoor graag!

 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12849 reacties
  • 25 april 2024
Uitgelichte reactie

Hi @Siemper, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het niet helemaal goed gegaan is. Ik heb het abonnement opnieuw opgezegd en de periode voor je vergoed. Je abonnement zal per 26-04 niet meer actief zijn. Mijn excuses voor het ongemak.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 24 juni 2024

Hallo,

 

Volgens mij is het allemaal geregeld nu. Ik heb vandaag nog wel een laatste factuur ontvangen voor 1 week, paar euro. Dat is prima.

 

Ik ben nog in bezit van de modem van jullie, kan ik hiervoor een retour bon/code ontvangen om het terug te sturen? Hoor graag wat hiervoor de gewenste procedure is.

Mvg


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 1947 reacties
  • 25 juni 2024

Hoi @Siemper, ik geef je graag duidelijkheid hierover! Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. 

Milieu en duurzaamheid staan bij Odido hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur  terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! Groetjes, Ishana


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 23 juli 2024

Goedenavond, ook hier nog steeds spikes wat lag veroorzaakt met spellen zoals FIFA. Ik word er letterlijk helemaal gek van en ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik vind niet dat Odido levert wat ik mag verwachten.

 

@Siemper ik geloof echt dat je je best doet, maar dit is iets wat ook jij niet kan verhelpen. Ik zou graag vroegtijdig mijn abonnement willen beëindigen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 17 september 2024

Hallo Odido, 

 

Het lijkt er op dat het abbonment nog steeds niet goed is opgezegd! Ik ontvang nu een factuur van 157€. Dit is de 2e keer dat er iets verkeerd gaat blijkbaar.

Ik ben al enkele maandag bij jullie weg.

25 april is door Tommie al geïnformeerd dat mijn abbonment niet meer actief is sinds 26-04-2024. Zie paar berichten hierboven. 

Graag zsm een antwoord en dat de geplande factuur wordt geannuleerd. 

Hoor graag.

 

Dank


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12849 reacties
  • 18 september 2024

Hey @Siemper, door een aanvraag bij een nieuwe provider is de opzegging vast komen te lopen in het systeem. Mijn excuses hiervoor. Het is nu rechtgezet en ik heb de kosten vergoed!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen