Hey @b1angel72, welkom op onze Community!
Daar kan ik je bij helpen. Als ik het goed begrijp heb je dus al een nieuwe order ingeschoten bij ons op je nieuwe adres en wil je het contract aan de Reijerweg opzeggen? Heb je toevallig een opzegdatum in gedachten? Dan kan ik het op die datum laten stopzetten!
We gaan over een maand verhuizen en nu zoek ik hoe ik mijn contract op het oude adres, internet en tv, kan beëindigen. Ik heb ondertussen al een nieuw contract op mijn nieuwe adres gezien ik ook daar al vaak aanwezig ben.
Ik zie in de App alleen mijn oude abonnement, maar niet mijn nieuwe. Als ik het abonnement verder probeer te bekijken blijft de App zoeken.
Hoe beëindig ik nu mijn oude abonnement zonder dat ook per ongeluk de nieuwe beëindigd wordt?
Bellen en chatten heeft geen zin, want er is nooit een medewerker beschikbaar.
Hey @b1angel72, welkom op onze Community!
Daar kan ik je bij helpen. Als ik het goed begrijp heb je dus al een nieuwe order ingeschoten bij ons op je nieuwe adres en wil je het contract aan de Reijerweg opzeggen? Heb je toevallig een opzegdatum in gedachten? Dan kan ik het op die datum laten stopzetten!
Ondertussen telefonisch contact gehad. Helaas niet omdat alles zo goed gaat.
Nadat we in ons nieuwe huis de stroom eraf moesten halen hebben we daar ineens geen internet meer. Gebeld gezien ik ook mijn abonnement niet in de App zie. Wat blijkt nu? De monteur heeft wel gemeld dat hij langsgeweest is, maar daarna is het abonnement niet als actief aangemeld. De monteur had ons gewoon aangesloten op het bestaande kastje welke nog signaal had en toen leek alles goed.
In dat gesprek wel de opzegging van het huidige adres door kunnen geven, maar het lukte niet om ons weer aangesloten te krijgen. Er zou een monteur gevraagd worden om bij ons langs te komen. We zitten hier echter nog steeds op te wachten. Ik had afgelopen woensdag gebeld. Nog geen afspraak of een mail zodat we een afspraak kunnen maken.
Eigenlijk is het onduidelijk wat de monteur moet komen doen. Is het niet gewoon zo dat er wat doorgegeven moet worden en dat men dan op afstand ons weer aan kunnen zetten?
Hi @b1angel72, top ik zie inderdaad dat mijn telefonische collega de opzegging van het oude abonnement in orde heeft gemaakt. Ik zie in je nieuwe abonnement dat de monteur wel het bezoek heeft afgemeld, maar dat de glasvezelverbinding nog niet actief is op je nieuwe adres en dat de patchinstallatie nog gedaan moet worden door Delta. Dit had eigenlijk voor 12:00 moeten gebeuren voordat Guidion langskwam. Het verzoek voor een monteur is dan ook om deze reden afgewezen, vandaar dat je nog niks gehoord had. Mijn collega had je echter hier wel over moeten terugbellen. Sorry dat dit niet gebeurd is nog!
Maar als ik jouw bericht zo lees, heeft Guidion dus het modem aangesloten op het oude kastje/ONT? Want heb je de nieuwe nog liggen? Dit zou een Nokia ONT XS-010X-Q 0993021 moeten zijn. Zou je mij eventueel het serienummer in een PB willen sturen van de ONT die je nu hebt aangesloten staan en willen laten weten wat voor type/merk dit is? Wellicht kan ik deze dan alsnog op de lijn registreren voor je.
Mocht dit niet lukken om je online te krijgen of heb je een ander type, laat het dan weten. Dan moet het Nokia kastje aangesloten worden. Dit zou je eventueel zelf kunnen doen, maar hier kunnen we anders ook een monteur voor sturen. Laat het me weten, ik help je graag verder!
@Demi van Odido ik heb je een PM gestuurd.
Ook nieuwe Nokia is aanwezig. Volgens mij is het voor mij niet moeilijk om die eventueel aan te sluiten indien beter.
Het zou fijn zijn als het inderdaad zo geregeld kan worden.
@b1angel72 Ik heb zojuist op je PB geantwoord!
Reactie (pb) gestuurd gezien het nog niet werkt.