Hi Odido - als tevreden klant op mijn nieuwe adres wederom glasvezel besteld van jullie, echter wordt mij na de bestelling aangegeven dat er nog geen glasvezel aan is gelegd.
Echter, ook na telefonisch contact met jullie servicedesk, heb ik even gedubbelchecked en blijkt dat de KPN glasvezel kabel gewoon volledig tot in de meterkast is aangelegd (waarop jullie normaliter leveren).
Zie hieronder:
Hoe nu verder? Ik hoor sinds mijn bestelling helaas niets.
Mvg, Tim
Ps. Klantnummer *** (bewerkt door moderator)
Beste antwoord door Tiwa
Tommie van Odido schreef:
Hey @Tiwa, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij een signaal van KPN gehad hebben. Nu heb ik de bestelling handmatig nog een zetje moeten geven, er liep iets niet helemaal goed. Gelukkig nu wel weer. Het installatie pakket wordt spoedig verzonden en je krijg een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie!
Dank Tommie! Het is ondertussen netjes aangesloten en werkt feilloos. Echter, zie ik dit abo niet in mijn Odido omgeving? Tevens heb ik ook Klik&Klaar, maar die zie ik ook nergens staan. Ik heb slechts een “beëindigd abonnement” van mijn oude adres. Hoor het graag, dankjewel!
Hoi @Tiwa, super leuk dat je weer voor ons gekozen hebt! 😊 Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat mijn collega geadviseerd had om contact op te nemen met de netwerkbeheerder. Wij moeten namelijk dan nog een terugkoppeling van KPN krijgen dat alles gereed is voor de installatie en op deze manier kan dit mogelijk versneld worden. Was dit nog gelukt? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana
KPN is ondertussen geweest (vorige week donderdag) en heeft alles afgerond en als het goed is dit nu ook teruggekoppeld. Ik heb van jullie nog niets gehoord, dus het zou top zijn als je dit kunt checken en confirmeren? Dankjewel!
Hey @Tiwa, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij een signaal van KPN gehad hebben. Nu heb ik de bestelling handmatig nog een zetje moeten geven, er liep iets niet helemaal goed. Gelukkig nu wel weer. Het installatie pakket wordt spoedig verzonden en je krijg een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie!
Hey @Tiwa, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij een signaal van KPN gehad hebben. Nu heb ik de bestelling handmatig nog een zetje moeten geven, er liep iets niet helemaal goed. Gelukkig nu wel weer. Het installatie pakket wordt spoedig verzonden en je krijg een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie!
Dank Tommie! Het is ondertussen netjes aangesloten en werkt feilloos. Echter, zie ik dit abo niet in mijn Odido omgeving? Tevens heb ik ook Klik&Klaar, maar die zie ik ook nergens staan. Ik heb slechts een “beëindigd abonnement” van mijn oude adres. Hoor het graag, dankjewel!
Hi @Tiwa, wat super om te zien dat alles feilloos werkt! Het kan kloppen dat je de abonnementen niet automatisch in het Mijn Odido account ziet staan. Deze moeten namelijk eerst nog gekoppeld worden. Voor het Klik & Klaar abonnement verwacht ik dat je dit zonder problemen kan doen. Wel klikt het alsof er nog een oude Internet abonnement gekoppeld staat aan het account, deze zal eerst verwijderd moeten worden voor je het nieuwe abonnement kan koppelen. Wil je hiervoor je geboortedatum toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd met welk e-mailadres je inlogt in het Mijn Odido account, is dit hetzelfde als het e-mailadres wat je op de community gebruikt? Mocht dit een ander e-mailadres zijn dan kan je deze toevoegen aan je profiel onder het vakje “Info voor moderator”. Geef je een seintje zodra je profiel is bijgewerkt? Dan kijk ik graag met je mee!
Hi @Tiwa, ik ben direct voor je aan de slag gegaan en ik zie dat jouw oude abonnement inderdaad nog gekoppeld stond aan het account. Omdat dit account op een ander adres stond, werden de nieuwe abonnementen niet zichtbaar. Ik heb daarom het account helemaal voor je verwijderd. Je kan nu weer met hetzelfde e-mailadres een nieuw account aanmaken op onze website. Het koppelen van beide abonnementen moet nu in één keer goed gaan! Hou je me op de hoogte?
Hey @Tiwa, kan je aangeven bij welke stap het misgaat en welke foutmelding je krijgt? Dan weet ik waar ik moet zoeken! Laat je me dat nog weten? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hi @Tiwa, bedankt voor de informatie! Krijg je deze melding te zien als je de koppeling probeert te doen in de app? We merken namelijk dat het koppelen hier niet altijd helemaal goed gaat. Zou je het via de browser willen proberen? Mocht dit ook niet lukken, laat me dan weten of je dezelfde foutmelding op hetzelfde moment krijgt, of dat je wat anders ziet staan. Dan ga ik hiermee aan de slag!
Via web lukte het inderdaad om mijn internet abo toe te voegen; het klik&klaar abo lukt nog niet helaas omdat de laatste 5 cijfers van mijn bankrekening blijkbaar niet blijkt te kloppen. Echter wordt het daar toch echt van afgeschreven! :-) Hoor het graag, thx.
Hoi @Tiwa, ik wil het super graag voor je uitzoeken! Ik kan alleen geen Klik&Klaar abonnement vinden op de adresgegevens in je profiel. Staat dit abonnement misschien op een ander adres? Ik hoor het graag van je! 😄
Hi @Tiwa, zou je de nodige gegevens in het vak '’Info voor moderator'’ willen plaatsen? Ook die is alleen zichtbaar voor ons, dus je gegevens zijn veilig! Krijg je trouwens ook nog steeds de “er gaat iets niet goed” melding? Ik hoor graag wanneer de gegevens compleet zijn!
Hey @Tiwa, dat is dan ook de reden waarom je hem niet kunt koppelen in Mijn Odido. Alle abonnementen dienen op 1 adres te staan voor een koppeling. Het is ook niet mogelijk om een adreswijziging uit te voeren op Klik&Klaar. Wat je kunt doen is een extra account aanmaken en Klik&Klaar koppelen. Het schakelen tussen de 2 accounts gaat gemakkelijk op de Home pagina van de app. Anders zou je Klik&Klaar moeten opzeggen en opnieuw moeten bestellen op je nieuwe adres. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven. Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.