Skip to main content
Beantwoord

Na bestelling zou glasvezel nog aangesloten moeten worden, echter is het punt al klaar in de meterkast


  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Hi Odido - als tevreden klant op mijn nieuwe adres wederom glasvezel besteld van jullie, echter wordt mij na de bestelling aangegeven dat er nog geen glasvezel aan is gelegd.

Echter, ook na telefonisch contact met jullie servicedesk, heb ik even gedubbelchecked en blijkt dat de KPN glasvezel kabel gewoon volledig tot in de meterkast is aangelegd (waarop jullie normaliter leveren).

Zie hieronder:

Hoe nu verder? Ik hoor sinds mijn bestelling helaas niets.

Mvg, Tim

Ps. Klantnummer *** (bewerkt door moderator)

Beste antwoord door Tiwa

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Tiwa, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij een signaal van KPN gehad hebben. Nu heb ik de bestelling handmatig nog een zetje moeten geven, er liep iets niet helemaal goed. Gelukkig nu wel weer. Het installatie pakket wordt spoedig verzonden en je krijg een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie! 

 

Dank Tommie! Het is ondertussen netjes aangesloten en werkt feilloos. Echter, zie ik dit abo niet in mijn Odido omgeving? Tevens heb ik ook Klik&Klaar, maar die zie ik ook nergens staan. Ik heb slechts een “beëindigd abonnement” van mijn oude adres. Hoor het graag, dankjewel!

Bekijk origineel

17 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2303 reacties
  • 25 januari 2025

Hoi ​@Tiwa, super leuk dat je weer voor ons gekozen hebt! 😊 Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat mijn collega geadviseerd had om contact op te nemen met de netwerkbeheerder. Wij moeten namelijk dan nog een terugkoppeling van KPN krijgen dat alles gereed is voor de installatie en op deze manier kan dit mogelijk versneld worden. Was dit nog gelukt? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 19 februari 2025

KPN is ondertussen geweest (vorige week donderdag) en heeft alles afgerond en als het goed is dit nu ook teruggekoppeld. Ik heb van jullie nog niets gehoord, dus het zou top zijn als je dit kunt checken en confirmeren? Dankjewel!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14159 reacties
  • 21 februari 2025

Hey ​@Tiwa, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij een signaal van KPN gehad hebben. Nu heb ik de bestelling handmatig nog een zetje moeten geven, er liep iets niet helemaal goed. Gelukkig nu wel weer. Het installatie pakket wordt spoedig verzonden en je krijg een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 26 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Tiwa, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij een signaal van KPN gehad hebben. Nu heb ik de bestelling handmatig nog een zetje moeten geven, er liep iets niet helemaal goed. Gelukkig nu wel weer. Het installatie pakket wordt spoedig verzonden en je krijg een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie! 

 

Dank Tommie! Het is ondertussen netjes aangesloten en werkt feilloos. Echter, zie ik dit abo niet in mijn Odido omgeving? Tevens heb ik ook Klik&Klaar, maar die zie ik ook nergens staan. Ik heb slechts een “beëindigd abonnement” van mijn oude adres. Hoor het graag, dankjewel!


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1676 reacties
  • 27 april 2025

Hi ​@Tiwa, wat super om te zien dat alles feilloos werkt! Het kan kloppen dat je de abonnementen niet automatisch in het Mijn Odido account ziet staan. Deze moeten namelijk eerst nog gekoppeld worden. Voor het Klik & Klaar abonnement verwacht ik dat je dit zonder problemen kan doen. Wel klikt het alsof er nog een oude Internet abonnement gekoppeld staat aan het account, deze zal eerst verwijderd moeten worden voor je het nieuwe abonnement kan koppelen. Wil je hiervoor je geboortedatum toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd met welk e-mailadres je inlogt in het Mijn Odido account, is dit hetzelfde als het e-mailadres wat je op de community gebruikt? Mocht dit een ander e-mailadres zijn dan kan je deze toevoegen aan je profiel onder het vakje “Info voor moderator”. Geef je een seintje zodra je profiel is bijgewerkt? Dan kijk ik graag met je mee! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 4 mei 2025

Hi Nora, geboortedatum heb ik geupdate in mijn profiel. Ik login met hetzelfde e-mail adres als mijn community account! Dank voor je hulp :-)

ps. Klik & klaar kan ik helaas ook niet zelf toevoegen…


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1676 reacties
  • 4 mei 2025

Hi ​@Tiwa, ik ben direct voor je aan de slag gegaan en ik zie dat jouw oude abonnement inderdaad nog gekoppeld stond aan het account. Omdat dit account op een ander adres stond, werden de nieuwe abonnementen niet zichtbaar. Ik heb daarom het account helemaal voor je verwijderd. Je kan nu weer met hetzelfde e-mailadres een nieuw account aanmaken op onze website. Het koppelen van beide abonnementen moet nu in één keer goed gaan! Hou je me op de hoogte? 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 18 mei 2025

Hi Nora! Ik heb de account opnieuw aangemaakt, maar het koppelen van de abo’s lukt me helaas niet….help! ;-)


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14159 reacties
  • 19 mei 2025

Hey ​@Tiwa, kan je aangeven bij welke stap het misgaat en welke foutmelding je krijgt? Dan weet ik waar ik moet zoeken! Laat je me dat nog weten? Dan ga ik voor je aan de slag. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 25 mei 2025

Al bij het “er staan 3 abbonementen klaar voor je om toe te voegen”. Zodra ik daar op klik krijg ik “er gaat iets niet goed”.


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1676 reacties
  • 26 mei 2025

Hi ​@Tiwa, bedankt voor de informatie! Krijg je deze melding te zien als je de koppeling probeert te doen in de app? We merken namelijk dat het koppelen hier niet altijd helemaal goed gaat. Zou je het via de browser willen proberen? Mocht dit ook niet lukken, laat me dan weten of je dezelfde foutmelding op hetzelfde moment krijgt, of dat je wat anders ziet staan. Dan ga ik hiermee aan de slag! 

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 28 mei 2025

Via web lukte het inderdaad om mijn internet abo toe te voegen; het klik&klaar abo lukt nog niet helaas omdat de laatste 5 cijfers van mijn bankrekening blijkbaar niet blijkt te kloppen. Echter wordt het daar toch echt van afgeschreven! :-) Hoor het graag, thx.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2303 reacties
  • 29 mei 2025

Hoi ​@Tiwa, ik wil het super graag voor je uitzoeken! Ik kan alleen geen Klik&Klaar abonnement vinden op de adresgegevens in je profiel. Staat dit abonnement misschien op een ander adres? Ik hoor het graag van je! 😄


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 29 mei 2025

Je hebt gelijk denk ik! Dat is mijn oude adres, hoe kan ik dat met je delen?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Tiwa, zou je de nodige gegevens in het vak '’Info voor moderator'’ willen plaatsen? Ook die is alleen zichtbaar voor ons, dus je gegevens zijn veilig! Krijg je trouwens ook nog steeds de “er gaat iets niet goed” melding? Ik hoor graag wanneer de gegevens compleet zijn!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 1 juni 2025

Hi Cheyenne - ik heb de informatie in mijn profiel toegevoegd. Dank alvast!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14159 reacties
  • 2 juni 2025

Hey ​@Tiwa, dat is dan ook de reden waarom je hem niet kunt koppelen in Mijn Odido. Alle abonnementen dienen op 1 adres te staan voor een koppeling. Het is ook niet mogelijk om een adreswijziging uit te voeren op Klik&Klaar. Wat je kunt doen is een extra account aanmaken en Klik&Klaar koppelen. Het schakelen tussen de 2 accounts gaat gemakkelijk op de Home pagina van de app. Anders zou je Klik&Klaar moeten opzeggen en opnieuw moeten bestellen op je nieuwe adres. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven. Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen