Hi Odido - als tevreden klant op mijn nieuwe adres wederom glasvezel besteld van jullie, echter wordt mij na de bestelling aangegeven dat er nog geen glasvezel aan is gelegd.
Echter, ook na telefonisch contact met jullie servicedesk, heb ik even gedubbelchecked en blijkt dat de KPN glasvezel kabel gewoon volledig tot in de meterkast is aangelegd (waarop jullie normaliter leveren).
Zie hieronder:
Hoe nu verder? Ik hoor sinds mijn bestelling helaas niets.
Mvg, Tim
Ps. Klantnummer *** (bewerkt door moderator)
Beste antwoord door Tiwa
Tommie van Odido schreef:
Hey @Tiwa, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij een signaal van KPN gehad hebben. Nu heb ik de bestelling handmatig nog een zetje moeten geven, er liep iets niet helemaal goed. Gelukkig nu wel weer. Het installatie pakket wordt spoedig verzonden en je krijg een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie!
Dank Tommie! Het is ondertussen netjes aangesloten en werkt feilloos. Echter, zie ik dit abo niet in mijn Odido omgeving? Tevens heb ik ook Klik&Klaar, maar die zie ik ook nergens staan. Ik heb slechts een “beëindigd abonnement” van mijn oude adres. Hoor het graag, dankjewel!
Hoi @Tiwa, super leuk dat je weer voor ons gekozen hebt! 😊 Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat mijn collega geadviseerd had om contact op te nemen met de netwerkbeheerder. Wij moeten namelijk dan nog een terugkoppeling van KPN krijgen dat alles gereed is voor de installatie en op deze manier kan dit mogelijk versneld worden. Was dit nog gelukt? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana
KPN is ondertussen geweest (vorige week donderdag) en heeft alles afgerond en als het goed is dit nu ook teruggekoppeld. Ik heb van jullie nog niets gehoord, dus het zou top zijn als je dit kunt checken en confirmeren? Dankjewel!
Hey @Tiwa, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij een signaal van KPN gehad hebben. Nu heb ik de bestelling handmatig nog een zetje moeten geven, er liep iets niet helemaal goed. Gelukkig nu wel weer. Het installatie pakket wordt spoedig verzonden en je krijg een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie!
Dank Tommie! Het is ondertussen netjes aangesloten en werkt feilloos. Echter, zie ik dit abo niet in mijn Odido omgeving? Tevens heb ik ook Klik&Klaar, maar die zie ik ook nergens staan. Ik heb slechts een “beëindigd abonnement” van mijn oude adres. Hoor het graag, dankjewel!
Hi @Tiwa, wat super om te zien dat alles feilloos werkt! Het kan kloppen dat je de abonnementen niet automatisch in het Mijn Odido account ziet staan. Deze moeten namelijk eerst nog gekoppeld worden. Voor het Klik & Klaar abonnement verwacht ik dat je dit zonder problemen kan doen. Wel klikt het alsof er nog een oude Internet abonnement gekoppeld staat aan het account, deze zal eerst verwijderd moeten worden voor je het nieuwe abonnement kan koppelen. Wil je hiervoor je geboortedatum toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd met welk e-mailadres je inlogt in het Mijn Odido account, is dit hetzelfde als het e-mailadres wat je op de community gebruikt? Mocht dit een ander e-mailadres zijn dan kan je deze toevoegen aan je profiel onder het vakje “Info voor moderator”. Geef je een seintje zodra je profiel is bijgewerkt? Dan kijk ik graag met je mee!
Hi @Tiwa, ik ben direct voor je aan de slag gegaan en ik zie dat jouw oude abonnement inderdaad nog gekoppeld stond aan het account. Omdat dit account op een ander adres stond, werden de nieuwe abonnementen niet zichtbaar. Ik heb daarom het account helemaal voor je verwijderd. Je kan nu weer met hetzelfde e-mailadres een nieuw account aanmaken op onze website. Het koppelen van beide abonnementen moet nu in één keer goed gaan! Hou je me op de hoogte?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.