Skip to main content
Beantwoord

Na bestelling zou glasvezel nog aangesloten moeten worden, echter is het punt al klaar in de meterkast

  • 23 januari 2025
  • 7 reacties
  • 158 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hi Odido - als tevreden klant op mijn nieuwe adres wederom glasvezel besteld van jullie, echter wordt mij na de bestelling aangegeven dat er nog geen glasvezel aan is gelegd.

Echter, ook na telefonisch contact met jullie servicedesk, heb ik even gedubbelchecked en blijkt dat de KPN glasvezel kabel gewoon volledig tot in de meterkast is aangelegd (waarop jullie normaliter leveren).

Zie hieronder:

Hoe nu verder? Ik hoor sinds mijn bestelling helaas niets.

Mvg, Tim

Ps. Klantnummer *** (bewerkt door moderator)

Beste antwoord door Tiwa

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Tiwa, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij een signaal van KPN gehad hebben. Nu heb ik de bestelling handmatig nog een zetje moeten geven, er liep iets niet helemaal goed. Gelukkig nu wel weer. Het installatie pakket wordt spoedig verzonden en je krijg een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie! 

 

Dank Tommie! Het is ondertussen netjes aangesloten en werkt feilloos. Echter, zie ik dit abo niet in mijn Odido omgeving? Tevens heb ik ook Klik&Klaar, maar die zie ik ook nergens staan. Ik heb slechts een “beëindigd abonnement” van mijn oude adres. Hoor het graag, dankjewel!

Bekijk origineel

7 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 25 januari 2025

Hoi ​@Tiwa, super leuk dat je weer voor ons gekozen hebt! 😊 Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat mijn collega geadviseerd had om contact op te nemen met de netwerkbeheerder. Wij moeten namelijk dan nog een terugkoppeling van KPN krijgen dat alles gereed is voor de installatie en op deze manier kan dit mogelijk versneld worden. Was dit nog gelukt? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 februari 2025

KPN is ondertussen geweest (vorige week donderdag) en heeft alles afgerond en als het goed is dit nu ook teruggekoppeld. Ik heb van jullie nog niets gehoord, dus het zou top zijn als je dit kunt checken en confirmeren? Dankjewel!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14056 reacties
  • 21 februari 2025

Hey ​@Tiwa, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij een signaal van KPN gehad hebben. Nu heb ik de bestelling handmatig nog een zetje moeten geven, er liep iets niet helemaal goed. Gelukkig nu wel weer. Het installatie pakket wordt spoedig verzonden en je krijg een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 26 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Tiwa, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij een signaal van KPN gehad hebben. Nu heb ik de bestelling handmatig nog een zetje moeten geven, er liep iets niet helemaal goed. Gelukkig nu wel weer. Het installatie pakket wordt spoedig verzonden en je krijg een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie! 

 

Dank Tommie! Het is ondertussen netjes aangesloten en werkt feilloos. Echter, zie ik dit abo niet in mijn Odido omgeving? Tevens heb ik ook Klik&Klaar, maar die zie ik ook nergens staan. Ik heb slechts een “beëindigd abonnement” van mijn oude adres. Hoor het graag, dankjewel!


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 27 april 2025

Hi ​@Tiwa, wat super om te zien dat alles feilloos werkt! Het kan kloppen dat je de abonnementen niet automatisch in het Mijn Odido account ziet staan. Deze moeten namelijk eerst nog gekoppeld worden. Voor het Klik & Klaar abonnement verwacht ik dat je dit zonder problemen kan doen. Wel klikt het alsof er nog een oude Internet abonnement gekoppeld staat aan het account, deze zal eerst verwijderd moeten worden voor je het nieuwe abonnement kan koppelen. Wil je hiervoor je geboortedatum toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd met welk e-mailadres je inlogt in het Mijn Odido account, is dit hetzelfde als het e-mailadres wat je op de community gebruikt? Mocht dit een ander e-mailadres zijn dan kan je deze toevoegen aan je profiel onder het vakje “Info voor moderator”. Geef je een seintje zodra je profiel is bijgewerkt? Dan kijk ik graag met je mee! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 mei 2025

Hi Nora, geboortedatum heb ik geupdate in mijn profiel. Ik login met hetzelfde e-mail adres als mijn community account! Dank voor je hulp :-)

ps. Klik & klaar kan ik helaas ook niet zelf toevoegen…


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 4 mei 2025

Hi ​@Tiwa, ik ben direct voor je aan de slag gegaan en ik zie dat jouw oude abonnement inderdaad nog gekoppeld stond aan het account. Omdat dit account op een ander adres stond, werden de nieuwe abonnementen niet zichtbaar. Ik heb daarom het account helemaal voor je verwijderd. Je kan nu weer met hetzelfde e-mailadres een nieuw account aanmaken op onze website. Het koppelen van beide abonnementen moet nu in één keer goed gaan! Hou je me op de hoogte? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen