Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel aangesloten maar geen internet door netwerk niet vrijgegeven


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

80 reacties

  • is een King Poster
  • 95 reacties
  • 5 februari 2022

@Sander @Boris Fijn want op het nieuwe platform zit ik (nog) niet te wachten. thanx Sander


  • is een King Poster
  • 95 reacties
  • 7 februari 2022
tonbor schreef:

@Sander @Boris Fijn want op het nieuwe platform zit ik (nog) niet te wachten. thanx Sander

Beste klant, morgen ga je naar ons nieuwe TV-platform! Ga naar My T-Mobile voor je inloggegevens: t-mobile.nl/tv-inloggegevens. Groet, T-Mobile

@Sander @Boris @Lisa 

ik hoop het niet


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 8 februari 2022

Hi @tonbor ,

Ondanks het verzoek van @Sander , kan de overzetting naar het nieuwe platform niet worden stopgezet of worden teruggedraaid. Mijn welgemeende en oprechte excuses. Daarbij is het wel belangrijk om te vermelden dat ondanks deze vervroegde overgang, dat het ‘oude’ platform waarop je nu zit, bezig is om uitgefaseerd te worden. De omzetting was daardoor onomkeerbaar. 

Daarnaast wilt de technische dienst graag een monteur laten kijken naar de streaming problemen, maar wel graag in overleg. Ik begrijp dat dit verre van wenselijk is geweest, maar hoop hiermee toch de oplossing te kunnen verschaffen. 


  • is een King Poster
  • 95 reacties
  • 8 februari 2022

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8576 reacties
  • 8 februari 2022

Na regen komt zonneschijn, het oude platform wordt uitgezet. Iedereen wordt omgezet naar het nieuwe.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen