Skip to main content

Hi, 

 

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? 

 

 

Hoi @BartMeijer,

Het probleem is bekend en ik neem aan dat ze ermee bezig zijn. Als tijdelijke oplossing kun je Firefox gebruiken. Dan krijg je deze melding niet.


Hallo @BartMeijer  Dit lijkt een probleem van meer mensen.Lees hier.

Hopelijk wordt het heel snel opgelost en of heeft iemand een tip voor jullie.

Sorry dat ik niet kan helpen.

MVG.

 


Bij mij het zelfde probleem, als ik Google Chrome gebruik maak ik gebruik van Microsoft Edge dan werkt het gewoon zoals het hoort.


Goedemiddag all, het probleem met TV Anywhere lijkt opgelost. Jullie kunnen nu weer inloggen op TV Anywhere op Chrome. Werkt het toch niet? Refresh de pagina en leeg de cache via onderstaande methode: 

In Chrome

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer Meer.
  3. Klik op Meer hulpprogramma's en dan Browsegegevens wissen.
  4. Kies bovenaan een periode. Als u alles wilt verwijderen, selecteert u Onbeperkt.
  5. Klik op de selectievakjes naast 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden'.
  6. Klik op Gegevens wissen.

Reageer