wil graag alle apparaten afmelden die momenteel ingelogd staan op mijn tv anywhere. Had net gebeld met de klantenservice en die geven aan dat het niet mogelijk is, maar zag in de forum dat het handmatig wel kan en eerder gedaan is. Kan iemand mij helpen aub? Dankjewel.
@Glassertje zie bovenstaande screenshot die ik heb genomen. Gaat om eenzelfde geval een jaar geleden en toen kon Brian het oplossen. Is toch sowieso echt super onhandig dat je geen apparaten kan afmelden?! Even serieus, als ik mijn toestel dus verlies, sta ik daar voor altijd op ingelogd en kan ik niet een apparaat toevoegen???? âŠ.tmobile moet hier misschien beter over nadenken.
Ja op Netflix heb je bijvoorbeeld de optie je wachtwoord te wijzigen en dan worden alle apparaten afgemeld en kan er weer ingelogd worden met het nieuwe wachtwoord. Ik vroeg aan de klantenservice om mijn tv pin te wijzigen, maar dat kon ook nietâŠ.je kan dus alleen inloggen en dan hopen dat je je toestel niet verliest! :)
ik loop tegen hetzelfde probleem aan, ik was me niet bewust van de limiet van 10 apparaten, en dat er afgemeld moest worden voordat een apparaat buiten gebruik genomen werd. Dus ik heb inmiddels meerdere oude telefoons en chromecasts die een plekje innemen in de limiet van apparaten, terwijl ik er geen toegang meer tot heb.
@Brian zouden jullie aub ook bij mij het lijstje apparaten kunnen resetten? En het zou heel fijn zijn als de optie komt dat we dit zelf zouden kunnen triggeren, zoals bij eigenlijk alle andere soortgelijke diensten waar apparaten gekoppeld zijn (Google, Amazon, Netflix, bank-apps)
@Jason dankjewel voor de hulp, betreffende scherm heb ik reeds doorlopen, maar daarmee kan ik helaas niet de oude telefoons afmelden. Alleen de chromecasts worden getoond, en ik kan dus hoogstens 1 ter vervanging kiezen, maar aangezien we van verschillende telefoons uit het huishouden willen kunnen casten krijgen we dan telkens op iedere telefoon weer opnieuw de melding als daarvoor een ander toestel iets gecast heeft.
De oude telefoons weggooien uit de lijst zou daarom zeer wenselijk zijn.
@Jason het probleem is dus dat ik dit scherm iedere keer opnieuw krijg als ik âom de beurtâ van de ene dan wel de andere telefoon begin met casten, omdat ik al aan de limiet zit.
Als de huidige lijst gereset kan worden door de klantenservice zou dat voor mij een voorlopige/snelle oplossing zijn. (tot de feature van zelf alles kunnen uitloggen is ingebouwd). Dus als je dat voor mij zou kunnen doen, heel graag.
Hi @dakova, dankjewel voor de snelle terugkoppeling! Ik heb direct een collega aan de mouw getrokken om dit handmatig voor jou in orde te maken. Ik zal jou na het weekend een seintje geven, zodra hij dit voor jou heeft gefixt. Voor nu wil ik jou een heel fijn weekend wensen! đ
Hi @dakova, zoals ik eerderaangaf zou ik jou een seintje geven als mijn collega dit handmatig voor jou in orde heeft gemaakt! Zojuist heb ik te horen gekregen dat de huidige apparaten van TV Anywhere af zijn gehaald. Laat jij het weten of jouw probleem zo is verholpen? Ik hoor het graag!
Heb de lijst met apparaten geschoond via my t-mobile (er stonden ca 10 entries in), maar kan nu niet meer op tv-anywhere aanloggen met telefoon en (windows) laptop. Krijg telkens melding âMaximaal aantal apparaten bereikt. Je moet eerst een apparaat vervangen en daarna opnieuw inloggen". Maar⊠de lijst is leeg en ik kan geen apparaat selecteren..
Ik verwacht dat je hiermee weer snel op elk scherm dat je maar wenst kan genieten! đ
Hi Cal. Het apparaat dat er staat is de app op mijn TV - deze was de enige die ik had laten staan omdat ik het apparaat herkende. De app op de TV werkt (gelukkig) nog. Maar ik heb nog steeds het probleem op mijn laptop en telefoon. Zodra ik mijn tv-klantnr en PIN invul krijg ik op laptop & telefoon de opmerking dat limiet voor apparaten is bereikt, en ik een apparaat moet vervangen, maar de lijst die daarna komt (na OK) is leeg (staat ook mijn TV niet op)⊠en loop ik âvastâ.
Hi @RK2023, ik heb het zelf ook geprobeerd met je inloggegevens. Ook ik kan niet verder door klikken. Ik heb het doorgezet naar onze techneuten, ik wacht hun antwoord af. Ik kom hierover bij je terug!
loop ook tegen hetzelde probleem aan maar dan op de pc,hier krijg ik alleen foutcodes en al log ik uit en opnieuw inloggen dan doet hij het nog steeds niet.Op me telefoon al uitgelogd en mijn tablet en nog werkt het niet.Pc helemaal geleegd en opnieuw gestart en nog steedskan ik niet tv kijken.Vind het wel heel erg irri worden zoâŠ.bahâŠ..na 3 jaar dus nog steeds geen oplossing hiervoor...nu voor nood maar terug naar de tablet wat niet fijn is op dit moment
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.