Skip to main content
Beantwoord

Sinds laatste update loopt Fox voetbal in slowmotion

  • 1 december 2019
  • 4 reacties
  • 315 Bekeken

  • is een King Poster
  • 70 reacties

T-Mobile Thuis Glasvezel.
Afgelopen week contact opgenomen met T-Mobile via Chat omdat ik al een jaar merk dat er veel ghosting zichtbaar is (onscherp beeld voor 1 sec.) bij voetbalwedstrijden wanneer de camera snel beweegt.
Zowel gemerkt bij Fox Sports als voetbal op RTL.

Tijdens de chat met T-Mobile werd mij geadviseerd om de stroom van de TV box af te halen omdat ik nog niet de laatste update had.

Nu heb ik de laatste update en loopt het voetbal in ieder geval op de kanalen van Fox Sports in slow motion.

Update: het blijkt op alle kanalen te zijn. Maar het is het beste zichtbaar bij bewegend beeld.

Dus het is nu of dat ik constant naar een Replay zit te kijken.
Ik denk dat het ongeveer 10 beeldjes per seconden zijn max.
Ik heb het ook even op de TV-box boven geprobeerd en daar is het precies hetzelfde nu.

Ik kan toch niet de enige zijn die nu dit probleem heeft sinds de laatste update lijkt me!?

 

Wellicht heb ik nog een oud type TV-Box waar deze update nooit op is getest ofzo?

Beste antwoord door Rolf M.

Lees dit even door: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-upgrade-firmware-amulet-515-en-kamai-510-317015

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

4 reacties

Rolf M.
  • is een Top Poster
  • 135 reacties
  • Antwoord
  • 1 december 2019

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 1 december 2019

Ik heb het doorgelezen. Ik zie dat er heel veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben na de update. Ik lees alleen geen oplossing. Krijg ik nu nieuwe TV-boxen opgestuurd of moet ik overstappen naar KPN/Ziggo. Dit is onacceptabel.


Rolf M.
  • is een Top Poster
  • 135 reacties
  • 1 december 2019
forward schreef:

Ik heb het doorgelezen. Ik zie dat er heel veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben na de update. Ik lees alleen geen oplossing. Krijg ik nu nieuwe TV-boxen opgestuurd of moet ik overstappen naar KPN/Ziggo. Dit is onacceptabel.


Eens! Oplossing is er tot op heden niet. We wachten allemaal op T-Mobile.


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 2 december 2019

Hi @forward

 

Ik zie dat je het topic over het onderhoud hebt gevonden. Ik ben er mee bezig om dit te onderzoeken. Ik sluit voor nu dit topic, zodat we het centraal houden in het onderhoudstopic. Bedankt voor je input! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen