Skip to main content

Opgelost [11-4-2021] Problemen traag Internet / TV Dordrecht


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

472 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 april 2021
JaySnake schreef:
eric schreef:

 Er staat een update in HET topic over dit onderwerp. Je ziet hier een bericht als het opgelost is. Omdat je internet nog goed werkt zijn er dus alternatieven met de tv anywhere app!

Ja joh? Werkt mijn internet goed? Kijk even naar die speedtest….

Wordt een steeds droever van de informatievoorziening. Sinds gisteren blokkerig beeld en sinds vandaag komt de radio ook niet meer goed door. Dan zeggen dat het internet een goed alternatief is terwijl al meerdere mensen aangeven dat dit ook niet meer goed gaat. Net even even getest, maar helaas nog zeer traag.

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8576 reacties
  • 11 april 2021

Deze pagina is de enigste waar t-mobile updates plaatst.


  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 11 april 2021
eric schreef:

Deze pagina is de enigste waar t-mobile updates plaatst.

En nog steeds gaat het volgens T-mobile alleen om een tv probleem. Erken dat er ook internet issues zijn. Schijnbaar is dat heel moeilijk. Het netwerk is zo takketraag dat je niet eens fatsoenlijk kan streamen op Netflix of Prime of de Tv Anywhere app. Beeldkwaliteit is zoveel slechter dan normaal.


  • is een Top Poster
  • 22 reacties
  • 11 april 2021

Ik ben geen wizzkid met internet etc maar even simpel denkend...wanneer de tv het niet doet, die je kijkt via internet, kán het toch alleen maar daaraan liggen. Of denk ik nu echt te makkelijk? 🤫


  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 11 april 2021
Marcovza schreef:

Ik ben geen wizzkid met internet etc maar even simpel denkend...wanneer de tv het niet doet, die je kijkt via internet, kán het toch alleen maar daaraan liggen. Of denk ik nu echt te makkelijk? 🤫

Het heeft sowieso te maken met de kappote downstream. We halen de 5 megabit per seconde niet, dat is te langzaam voor HD tv. Het is nu te traag om de beelden te verwerken en dus krijg je artifacts; de blokjes of vastlopend beeld.

 

Zie dit lijstje van Netflix

Aanbevolen megabit per seconde

Breedbandverbinding

 

1,5

Minimum: 0,5

Standaarddefinitie (SD)

3

High Definition (HD)

5

4K/Ultra HD (UHD)

25


  • is een Top Poster
  • 22 reacties
  • 11 april 2021
JaySnake schreef:
Marcovza schreef:

Ik ben geen wizzkid met internet etc maar even simpel denkend...wanneer de tv het niet doet, die je kijkt via internet, kán het toch alleen maar daaraan liggen. Of denk ik nu echt te makkelijk? 🤫

Het heeft sowieso te maken met de kappote downstream. Op een verbinding van 4 mbps kan je gewoon niet streamen. We halen de 5 megabit per seconde niet, dat is te langzaam voor HD tv. Vandaar de blokjes of vastlopend beeld. Het is nu te traag om de beelden te verwerken en dus krijg je artifacts.

 

Zie dit lijstje van Netflix

Aanbevolen megabit per seconde

Breedbandverbinding

 

1,5

Minimum: 0,5

Standaarddefinitie (SD)

3

High Definition (HD)

5

4K/Ultra HD (UHD)

25

Dankje voor de uitleg 👍 heb hier maar 0,9 mbps download 😩 echt waardeloos!!


Forum|alt.badge.img+16
  • Oud-Moderator
  • 619 reacties
  • 11 april 2021

Er wordt hard gewerkt om de problemen in Dordrecht op te lossen. Zodra er een update beschikbaar is, zal deze direct worden geplaatst in het topic. Excuses voor het ongemak!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 april 2021

Hier ookal 2 dagen storing. Ken geen voetbal kijken. Helemaal ruk dit t-mobile!! 


Forum|alt.badge.img+16
  • Oud-Moderator
  • 619 reacties
  • 11 april 2021

Hoi @Marijn89, voetbal kun je blijven kijken via onze TV Anywhere app. Veel kijkplezier toegewenst!


  • is een Top Poster
  • 29 reacties
  • 11 april 2021
Marcovza schreef:

Klantenservice na 30 pruttelen aan de lijn gehad, nou daar kom je ook niet verder mee. “Onze excuses, sorry, zijn ermee bezig enz enz” Nadat storing verholpen is kan je bellen, dan wordt de tijd dat je geen gebruik van de dienst hebt kunnen maken verrekend op je factuur 

Dan moet je dus zelf nog gaan bellen! Ze weten toch wie er allemaal daar een abonnement heeft.
Aso gewoon, wat een ballenclub zeg!


  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 11 april 2021
Ginny schreef:

Hoi @Marijn89, voetbal kun je blijven kijken via onze TV Anywhere app. Veel kijkplezier toegewenst!

Maar niet via je Wi-Fi. Dat is te traag om de stream te bekijken…

 


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 11 april 2021
Ginny schreef:

Hoi @Marijn89, voetbal kun je blijven kijken via onze TV Anywhere app. Veel kijkplezier toegewenst!

Moet die ook wel naar behoren werjen want ik zit te kijken maar die val steeds uit


  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 11 april 2021

Dan moet alleen wel je internet snelheid toereikend zijn, en dat is in Dordrecht nog steeds niet het geval via Glasvezel


  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 11 april 2021
jvdh217 schreef:
Marcovza schreef:

Klantenservice na 30 pruttelen aan de lijn gehad, nou daar kom je ook niet verder mee. “Onze excuses, sorry, zijn ermee bezig enz enz” Nadat storing verholpen is kan je bellen, dan wordt de tijd dat je geen gebruik van de dienst hebt kunnen maken verrekend op je factuur 

Dan moet je dus zelf nog gaan bellen! Ze weten toch wie er allemaal daar een abonnement heeft.
Aso gewoon, wat een ballenclub zeg!

Dit ja. Ze weten dondersgoed dat heel Dordrecht er last van heeft. Compenseer vanuit jezelf elke abbonee die Thuis heeft en in Dordrecht woont. Dit is technisch gezien 2 tellen werk


  • is een Top Poster
  • 29 reacties
  • 11 april 2021
Ginny schreef:

Er wordt hard gewerkt om de problemen in Dordrecht op te lossen. Zodra er een update beschikbaar is, zal deze direct worden geplaatst in het topic. Excuses voor het ongemak!

Wordt tijd dat ze dan wat harder gaan werken. Probleem is eigenlijk al heel de week. Steeds even blokjes. Nu in het weekend kan je gewoon geen enkel programma meer zien van de blokjes. 
Internet traagheid is nu ook maximaal. Kan e-mails bijna beter zelf gaan brengen met de auto!


  • is een Top Poster
  • 29 reacties
  • 11 april 2021

Beetje bizar dit T-Mobile, zelfs de storingen zijn Unlimited!!
Maar daar zaten we nu niet echt op te wachten. Wil vanavond wel weer gewoon tv kijken!!


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 11 april 2021

Het vreemde  is  dat dit soort zenders beter van kwaliteit zijn dan de rest 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 april 2021
ingelijntje schreef:

Hoi ,

wij hebben ook al tijdje storing op de tv weten jullie al iets.

groetjes Ingrid 

En het duurt en duurt maar, zonder enige update....hier in Dordrecht al 1,5 dag geen tv en super traag internet. 


  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 11 april 2021

Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315


  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 11 april 2021
JaySnake schreef:

Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

En tv? 


  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 11 april 2021
Arnoldokus schreef:
JaySnake schreef:

Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

En tv? 

Tv nog steeds ruk, dus. Pfff 


  • is een Top Poster
  • 22 reacties
  • 11 april 2021

Hier ook nog baggerbeeld...oh nee, laat ik het waardeloos beeld noemen, nog ff en ze geven boskalis hiervan de schuld dat die het niet los krijgt getrokken. 22 uur verder en nog steeds niet opgelost  😠


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 11 april 2021

Ik leef met je mee


  • is een Top Poster
  • 29 reacties
  • 11 april 2021
JaySnake schreef:

Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

Nou 3317 maar 300 waar het 1000 zou moeten zijn…..dus nog niet opgelost. Maar beter als de 11,5 daarstraks. En 1000 is het volgens mij nooit echt geweest, eerder 800 ofzo.


  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 11 april 2021
jvdh217 schreef:
JaySnake schreef:

Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

Nou 3317 maar 300 waar het 1000 zou moeten zijn…..dus nog niet opgelost. Maar beter als de 11,5 daarstraks. En 1000 is het volgens mij nooit echt geweest, eerder 800 ofzo.

Het was van korte duur. Zit nu weer op 30 :frowning2:


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen