Skip to main content

Odido, nooit aan beginnen


Toon eerste reactie

33 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 6 maart 2025

@JohanvanR Ik snap goed dat je hierdoor het vertrouwen verliest, sorry hiervoor. Ik zal extra mijn best doen om dit gevoel voor je weg te nemen. Dit moet worden opgelost! 

Ik heb zojuist een terugkoppeling ontvangen van mijn collega en zij geven aan dat het onderzoek loopt. Nog eenmaal dubbel checken, je hebt de Smart TV app gedownload op de Chromecast toch? Niet de Odido Online TV app? 

Daarnaast heb ik je voor nu een Mediabox gestuurd, zodat je in ieder geval ongestoord TV kan kijken. Dat is wel zo fijn toch?! Uiteraard heb ik de kosten voor de eerste 2 maanden vergoed, zodat je dit tijdens het onderzoek kan testen. Houd er rekening mee dat dit bedrag in 1 keer wordt verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 6 maart 2025

Beste Teresa,

Ik heb de Odido TV app niet direct op mijn smart TV geïnstalleerd maar gebruik om mijn smart TV nog "smarter" te maken de Google Chromecast. Hoop dat ik het zo duidelijk heb verwoord. 

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 9 maart 2025

Hoi ​@JohanvanR, helemaal duidelijk! Dan staat het correct in het ticket dat is doorgezet. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie zondag! ☀


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 16 april 2025

Beste, aangezien het gratis gebruik van jullie TV -box op zijn einde gaat lopen, zou ik graag vernemen wat de status is van het onderzoek wat loopt naar mijn ontvangst problemen.

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 29 april 2025

Beste Ishana, ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen op mijn vraag van 12 dagen geleden: aangezien het gratis gebruik van jullie TV -box op zijn einde gaat lopen, zou ik graag vernemen wat de status is van het onderzoek wat loopt naar mijn ontvangst problemen.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 30 april 2025

Hey ​@JohanvanR, ik denk dat het topic over het hoofd gezien is, daarvoor mijn oprechte excuses!

We hebben inderdaad bericht terug van de technische dienst. Zij hebben het willen onderzoeken maar zien de laatste tijd 0 streams op je chromecasts. Is er de laatste tijd überhaupt wel getest? 

Het is hoe dan ook niet ideaal om TV te kijken met de mobiele (TV anywhere) app op de ingebouwd Chromecast. We ondersteunen dit inderdaad wel maar heel ideaal is het niet. Daarnaast zien we wel dat de stream van de Mediabox 100% is, wil je deze niet liever blijven gebruiken? 

Als je dat niet wilt, dan wil ik je vragen om de komende dagen de app op je Chromecast te willen testen, dan pas kunnen we het onderzoeken! Alvast bedankt.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 30 april 2025

Beste Tommie, Nee natuurlijk ziet jullie technische dienst geen streams op de Chromecast. Immers, ik heb gratis jullie mediabox kunnen gebruiken zodat ik, TERWIJL JULLIE DE PROBLEMEN ZOUDEN ONDERZOEKEN, tenminste fatsoenlijk TV kon kijken. 

Ik gebruik trouwens al weer ongeveer een kleine week de Chromecast (aangezien ik niets van jullie hoorde) om te zien of er ondertussen verandering in de beeldkwaliteit is opgetreden. Wat kleine storingen ondervonden. 

Maar volgens mij onderzoeken jullie helemaal niets. Het enige wat jullie doen is mij aan het lijntje houden. En dat ben ik hartstikke beu. Dus laat maar weten waar ik de media box naar moet retourneren. En ik zal mijn TV abonnement opzeggen.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 1 mei 2025

Hey ​@JohanvanR, ik begrijp je sentiment hierin volledig. Je kunt gemakklijk je tv abonnement opzeggen via Mijn Odido, daarna volgt er een e-mail met een QR-code voor het retourproces. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Als je dit gedaan hebt laat het dan direct weten, dan zorg ik dat de kosten van de Mediabox worden vergoed.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen