Beantwoord
interactieve box hapert / slechte service van de klantenservice
Sinds mijn overstap naar t-mobile heb ik vnl. ergernis en ellende ervan ervaren.
De interactieve box hapert en lijkt niet werkend te krijgen. Opnames worden niet weergegeven, tijdens tv kijken blijft de zender hangen wanneer je zapt of het ene wordt wel opgenomen en het andere weer niet.
Gisteren wederom maar gebeld en heeft t-mobile het ding gereset. Het resultaat is dat de opnamefunctie het nu helemaal laat afweten. Omdat al werd verwacht dat het niet ging werken zou er een nieuwe worden verstuurd. Doordat het ding eerdere storingen nu van daarvoor weer had besloot ik dit kenbaar te maken. Dit met de gedachte dat men wat deze info. bruikbaar was.
Een oudere volwassen (?) medewerker snauwde me af en ging verder met betutteling toen ik aangaf hier niet van gediend te zijn. Ik kreeg niet de tijd om mijn verhaal te doen. Op vragen hoe het verder zal gaan werd ik als een verstandelijk gehandicapt kind aangesproken.
Laat elke medewerker van t-mobile zich realiseren dat deze dankzij de klanten worden betaald !
Een beetje fatsoen en respect is wel op zijn plaats. Het is in mijn nog hele korte overstap niet de eerste maal dat ik op dergelijke wijze ben toegesproken! ik vind het op zijn plaats om dit openbaar kenbaar te maken.
Ik hoop de rest van het jaar niet meer te hoeven bellen naar t-mobile maar ik vrees al het ergste.
Deze overstap zal voor 99% hooguit 1 jaar zijn. Dit is helemaal aan t-mobile zelf te danken!
De interactieve box hapert en lijkt niet werkend te krijgen. Opnames worden niet weergegeven, tijdens tv kijken blijft de zender hangen wanneer je zapt of het ene wordt wel opgenomen en het andere weer niet.
Gisteren wederom maar gebeld en heeft t-mobile het ding gereset. Het resultaat is dat de opnamefunctie het nu helemaal laat afweten. Omdat al werd verwacht dat het niet ging werken zou er een nieuwe worden verstuurd. Doordat het ding eerdere storingen nu van daarvoor weer had besloot ik dit kenbaar te maken. Dit met de gedachte dat men wat deze info. bruikbaar was.
Een oudere volwassen (?) medewerker snauwde me af en ging verder met betutteling toen ik aangaf hier niet van gediend te zijn. Ik kreeg niet de tijd om mijn verhaal te doen. Op vragen hoe het verder zal gaan werd ik als een verstandelijk gehandicapt kind aangesproken.
Laat elke medewerker van t-mobile zich realiseren dat deze dankzij de klanten worden betaald !
Een beetje fatsoen en respect is wel op zijn plaats. Het is in mijn nog hele korte overstap niet de eerste maal dat ik op dergelijke wijze ben toegesproken! ik vind het op zijn plaats om dit openbaar kenbaar te maken.
Ik hoop de rest van het jaar niet meer te hoeven bellen naar t-mobile maar ik vrees al het ergste.
Deze overstap zal voor 99% hooguit 1 jaar zijn. Dit is helemaal aan t-mobile zelf te danken!
Beste antwoord door Anonymous
Update; Wat al wat gedacht klopt ook. De monteur heeft vastgesteld dat de bitrate veel te laag is.
Backoffice moet dit gaan oppakken. De monteur denkt dat het aan de ingang van KPN ligt en waarschijnlijk moet een monteur van KPN in opdracht van t-mobile er naar gaan kijken.
Bekijk origineelBackoffice moet dit gaan oppakken. De monteur denkt dat het aan de ingang van KPN ligt en waarschijnlijk moet een monteur van KPN in opdracht van t-mobile er naar gaan kijken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.