Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening Panasonic

• 21 december 2021
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb sinds gisteren internet en tv via tmobile en wil de magenta afstandsbediening koppelen aan onze panasonic tv. Er is eerder van kpn een afstandsbediening gekoppeld geweest dus deze functie kan de tv aan. Maar niks lukt. Ik heb met de eencijferige code maar ook de overige codes geprobeerd. Ook al meerdere malen gereset maar niks. Wat kan ik nog proberen?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hoi @Leonie6, wat leuk dat je net klant bent geworden! Welkom! Ik help je graag verder met het koppelen van de afstandsbediening. Ik begrijp dat je de stappen al geprobeerd hebt, helemaal top. Zijn dat alle stappen geweest, die ook op deze pagina te vinden zijn? Zo ja, dan wil ik graag weten of het lampje van de afstandsbediening inderdaad 5 keer knippert om je te laten weten dat het instellen niet gelukt is. En hoeveel lampjes knipperen er anders? Als je echt alles hebt geprobeerd én het lampje knippert inderdaad 5 keer, dan lijkt het me goed de afstandsbediening meteen te vervangen. Je kunt hier een nieuwe aanvragen - succes!

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 21 december 2021

https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/thuis/interactieve-tv/gebruiken/afstandsbediening/thuis-handleiding-afstandsbediening--codes.pdf

Ik heb ook een Panasonic en op de wijze zoals beschreven op de eerste pagina zou het moeten lukken, bij mij werkte dat althans wel.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 december 2021

Uiteraard heb ik die handleiding toegepast en dat werkte niet. Vandaar mijn vraag nu

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • Antwoord
  • 22 december 2021

Hoi @Leonie6, wat leuk dat je net klant bent geworden! Welkom! Ik help je graag verder met het koppelen van de afstandsbediening. Ik begrijp dat je de stappen al geprobeerd hebt, helemaal top. Zijn dat alle stappen geweest, die ook op deze pagina te vinden zijn? Zo ja, dan wil ik graag weten of het lampje van de afstandsbediening inderdaad 5 keer knippert om je te laten weten dat het instellen niet gelukt is. En hoeveel lampjes knipperen er anders? Als je echt alles hebt geprobeerd én het lampje knippert inderdaad 5 keer, dan lijkt het me goed de afstandsbediening meteen te vervangen. Je kunt hier een nieuwe aanvragen - succes!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen