Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Klik en Klaar

Opzeggen via de website of app zoals Izzi aangeeft werkt niet of bestaat niet. Dus vandaar net zoals velen graag via deze weg wil ik mijn Klik en Klaar abonnement opzeggen.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@iosteffiem, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht en begrijpelijk dat je dit hier probeert. Op dit moment is het niet mogelijk om een opzegging via de community in orde te maken. Dit mag ik hier namelijk niet meer voor je regelen.

Hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder met het stopzetten van je Klik & Klaar abonnement. Je bereikt ze via 0800 - 0092. Als je verder nog andere vragen hebt, dan help ik de daar graag verder mee!

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15060 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2025

Hoi ​@iosteffiem, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht en begrijpelijk dat je dit hier probeert. Op dit moment is het niet mogelijk om een opzegging via de community in orde te maken. Dit mag ik hier namelijk niet meer voor je regelen.

Hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder met het stopzetten van je Klik & Klaar abonnement. Je bereikt ze via 0800 - 0092. Als je verder nog andere vragen hebt, dan help ik de daar graag verder mee!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 juni 2025

Klantenservice heb ik geprobeerd maar na een half uur wachten aan de telefoon werd de verbinding verbroken.op de site staat een knop om op te zeggen maar die kan mijn abonnement niet vinden terwijl ik het meer als 3 weken heb.

Wat is het slecht georganiseerd bij jullie zeg. Morgen maar naar de winkel gaan en hem daar inleveren?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2444 reacties
  • 28 juni 2025

Hoi ​@Tadej59, excuses voor deze ervaring. Ik had het graag in orde gemaakt voor je, maar hier hebben wij geen mogelijkheid voor. Mijn collega's staan ook vandaag voor je klaar op 0800 0092. Zij zijn bereikbaar tot 17:30! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen