Sinds 1 maand heb ik Klik&Klaar internet van Odido thuis. Diverse opties geprobeerd maar niets lukt, diverse malen contact gehad met Odido hierover, maar geen oplossing tot nu toe. Buiten heb ik na wat proberen wel 5G (ca. 300mbs tov binnen 4G met ca. 35 mbs), ook volgens de dekkingskaart voldoende dekking. Ik denk, na alles wat ik nu weet, dat de enigste oplossing voor mij een buitenantenne is. Ik begrijp ook dat ik niet de enigste ben met dit probleem, ik vraag aan Odido of ze dit probleem willen/kunnen oplossen en iets verder willen meebewegen dan het steeds af te kappen (kan niet, abonnement opzeggen en dat soort oplossingen). Technisch zou het mogelijk moeten zijn met een buitenantenne icm met ander modem denk ik, ik wil hier ook wel voor bijbetalen als dat nodig is, want ik heb verder (nog) geen kabel hier thuis. er wordt wel gesproken over glasvezel, maar dat duurt nog een aantal jaren in het buitengebied. 5G voor ons ook bijna noodzakelijk vanwege 10x meer capaciteit/breder? dan 4G (heb ik me laten vertellen).
Mijn vraag aan Odidio is willen jullie hier technisch over nadenken en mogelijk een buitenantenne toe te voegen aan jullie systeem. Dan voor ons ideaal en ook geen (glas)kabelverbinding nodig. Bovendien is het een heel handig systeem en gemakkelijk te installeren, alleen fragiel qua ontvangst binnen.