Skip to main content
Beantwoord

klik en klaar modem terugsturen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, 

Een paar weken geleden heb ik van de odido shop een vervangende modem gekregen voor klik en klaar (vanwege slechte internet verbinding - nieuwe modem lost dit trouwens niet op.. ik heb ondertussen een eigen modem aangeschaft, maar daar valt de wifi ook constant mee weg.. router is niet het probleem, maar iets aan odidos kant, maar goed.) nu moest ik mn oude klik en klaar telefonisch opzeggen, dit ook gedaan en zou nog een mail krijgen met een QR code om de oude modem terug te sturen. Nu heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb meerdere keren proberen te chatten en te bellen..en helaas krijg ik geen contact. Kan ik via deze weg een QR retour code ontvangen zodat ik de oud modem kan terugsturen?

Alvast bedankt

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi ​@Ayla2025, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht en goed dat je dit via hier even checkt. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de opzegging van je Klik & Klaar abonnement is doorgevoerd op 14-04 met een opzegtermijn van één maand. Dat betekent dat je op of rond 14-05 automatisch een e-mail ontvangt met daarin het retourproces en de QR-code om het modem kosteloos terug te sturen. Mocht je die na 14-05 nog niet hebben ontvangen, laat het me dan vooral even weten, dan kan ik dit voor je uitzoeken.

Dankjewel voor je geduld en als ik intussen nog ergens bij kan helpen, laat maar horen!

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • Antwoord
  • 9 mei 2025

Hi ​@Ayla2025, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht en goed dat je dit via hier even checkt. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de opzegging van je Klik & Klaar abonnement is doorgevoerd op 14-04 met een opzegtermijn van één maand. Dat betekent dat je op of rond 14-05 automatisch een e-mail ontvangt met daarin het retourproces en de QR-code om het modem kosteloos terug te sturen. Mocht je die na 14-05 nog niet hebben ontvangen, laat het me dan vooral even weten, dan kan ik dit voor je uitzoeken.

Dankjewel voor je geduld en als ik intussen nog ergens bij kan helpen, laat maar horen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen