Skip to main content
Beantwoord

Klik & Klaar opzeggen onmogelijk

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hi Odido,

Sinds 23 april hebben we een Klik & Klaar abonnement. Helaas werkt het niet zoals gehoopt, elke dag moeten we bijna al onze apparaten opnieuw inloggen op het WiFi netwerk (en dat is echt heel onhandig) en tot onze frustratie krijgen we ook dan vaak geen verbinding of een melding dat het wachtwoord niet klopt (zelfs bij het scannen van de qr-code). Ook moet het modem minimaal 1x per dag opnieuw opgestart worden. Kortom ons Klik & Klaar avontuur leidt vooral tot heel veel frustratie.

Ik heb inmiddels een regulier kabel abonnement afgesloten welke aanstaande maandag 12 mei in zal gaan en wil mijn Klik & Klaar abonnement opzeggen binnen de 15 dagen bedenktijd maar dit blijkt onmogelijk. Het mag niet via Facebook Messenger, ik moet bellen. Prima, maar het gekke is dat ik dat al dagen probeer en steeds weer oneindig lang in de wacht wordt gezet. Helaas heb ik hier simpelweg geen tijd voor, er moet gewerkt worden en voor de kinderen gezorgd worden. Ik heb inmiddels lang genoeg in de wacht gestaan zonder enig resultaat.

Ik verzoek jullie om de opzegging online in orde te maken, indien mogelijk per 12 mei en anders per de laatste dag van de 15 dagen op 8 mei.

Beste antwoord door KimBS

Hi ​@Tommie van Odido ik wil je heel erg bedanken voor het meedenken. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat jullie het ook storend vinden dat jullie de klanten hier niet meer verder kunnen helpen met opzeggingen maar wél de klachten op jullie dak krijgen. 

Inmiddels is het opgelost (of nou ja goed, zoiets). Uiteindelijk heeft Nora mij verder kunnen helpen via Messenger door een medewerker contact op te laten nemen. Deze medewerker was echter iets te overijverig en heeft en klik & klaar abonnement acuut stopgezet nog voor hij mij terug belde om te bespreken per wanneer.

Dat was dan weer net niet de bedoeling, dat mijn internet zo acuut *POEF* verdwenen was terwijl ik aan het werk was. Ik wilde nog in overleg of het mogelijk was om het abonnement door te laten lopen tot aanstaande maandag, maar goed gedane zaken nemen geen keer en ik heb zelf op een prepaid kaartje een unlimited weekbundel gezet om de komende dagen gewoon te kunnen werken. 

Nogmaals dank aan jou en je collega Nora voor het meedenken!

Bekijk origineel

9 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1324 reacties
  • 6 mei 2025

Hallo ​@KimBS ,

Het opzeggen kan alleen telefonisch, de moderators kunnen je hier helaas niet meer bij helpen.

Dit kan via 0800 - 0092

Inderdaad zijn er soms wat langere wachttijden.😉

Edit:

Volgens mij kan je ook via  het contactformulier opzeggen: Service en contactformulier    

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 mei 2025

Heel bijzonder, vooral dat bij alle andere redenen tot contact ik wel binnen 5 minuten iemand aan de lijn heb maar zodra je op het cijfertje behorende bij “opzeggen” drukt je mega lang in de wacht wordt gezet. Dat klopt natuurlijk van geen kant. 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1437 reacties
  • 6 mei 2025
soepkip67 schreef:

Hallo ​@KimBS ,

Het opzeggen kan alleen telefonisch, de moderators kunnen je hier helaas niet meer bij helpen.

Dit kan via 0800 - 0092

Inderdaad zijn er soms wat langere wachttijden.😉

En dit is nog steeds tegen de wet. Als je online af kunt sluiten, moet je online op kunnen zeggen.

ODIDO, DOE HIER WAT AAN !!!

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1324 reacties
  • 6 mei 2025

Hallo ​@KimBS ,

Volgens mij kan je ook via  het contactformulier opzeggen: Service en contactformulier  

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14505 reacties
  • 6 mei 2025

Hey ​@KimBS, welkom op onze community!

Dankjewel voor je uitgebreide bericht en wat balen dat je Klik&Klaar ervaring zo frustrerend is verlopen, dat is natuurlijk niet hoe we het voor ogen hebben. Super dat je dit aangeeft, want dit verdient aandacht.

Ik had het graag direct voor je geregeld, maar voor het opzeggen van een Klik&Klaar abonnement kun je ons telefonisch bereiken of via onze website en dan wordt je naar Mijn Odido geleid via deze link: Klik&Klaar opzeggen? Regel je zo | Odido. Ik ga er vanuit dat het goed moet komen via de link! Als er verder nog iets is waar ik je mee kan helpen, laat het dan gerust weten.

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1324 reacties
  • 6 mei 2025

Hallo ​@Tommie van Odido ,

@KimBS  , wil binnen de 14 dagen opzeggen, dat kan dus niet via de opgegeven link. Deze link kan je pas na 15 dagen gebruiken.😉

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 mei 2025

Hi ​@Tommie van Odido, dank voor je reactie. Via de link is de eerste mogelijkheid tot beëindiging van het contract op 06-06-2025. Ik wil heb binnen die eerste 15 dagen opzeggen (die inmiddels bijna voorbij zijn). Ik heb het eerder nogmaals telefonisch geprobeerd maar ik kom er gewoon niet doorheen. Het kan (mag!!) toch geen dagtaak zijn om iets op te zeggen? Ik ben hier inmiddels sinds zaterdag mee bezig en vandaag bij elkaar al 2,5 uur. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14505 reacties
  • 7 mei 2025

Hey ​@KimBS, ah ja, binnen 15 dagen moet inderdaad telefonisch. Dat je hier zolang mee bezig bent is inderdaad niet de bedoeling. Wij vinden het ook erg storend dat onze rechten hiervan zijn ontnomen maar dat is niet anders. Maar ik denk wel graag in oplossingen, als jij na de 15 dagen Klik&Klaar wel kunt opzeggen via de link, dan zal ik de kosten volledig voor je vergoeden! Is dat een optie?  

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 7 mei 2025

Hi ​@Tommie van Odido ik wil je heel erg bedanken voor het meedenken. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat jullie het ook storend vinden dat jullie de klanten hier niet meer verder kunnen helpen met opzeggingen maar wél de klachten op jullie dak krijgen. 

Inmiddels is het opgelost (of nou ja goed, zoiets). Uiteindelijk heeft Nora mij verder kunnen helpen via Messenger door een medewerker contact op te laten nemen. Deze medewerker was echter iets te overijverig en heeft en klik & klaar abonnement acuut stopgezet nog voor hij mij terug belde om te bespreken per wanneer.

Dat was dan weer net niet de bedoeling, dat mijn internet zo acuut *POEF* verdwenen was terwijl ik aan het werk was. Ik wilde nog in overleg of het mogelijk was om het abonnement door te laten lopen tot aanstaande maandag, maar goed gedane zaken nemen geen keer en ik heb zelf op een prepaid kaartje een unlimited weekbundel gezet om de komende dagen gewoon te kunnen werken. 

Nogmaals dank aan jou en je collega Nora voor het meedenken!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen