Hi Odido,
Sinds 23 april hebben we een Klik & Klaar abonnement. Helaas werkt het niet zoals gehoopt, elke dag moeten we bijna al onze apparaten opnieuw inloggen op het WiFi netwerk (en dat is echt heel onhandig) en tot onze frustratie krijgen we ook dan vaak geen verbinding of een melding dat het wachtwoord niet klopt (zelfs bij het scannen van de qr-code). Ook moet het modem minimaal 1x per dag opnieuw opgestart worden. Kortom ons Klik & Klaar avontuur leidt vooral tot heel veel frustratie.
Ik heb inmiddels een regulier kabel abonnement afgesloten welke aanstaande maandag 12 mei in zal gaan en wil mijn Klik & Klaar abonnement opzeggen binnen de 15 dagen bedenktijd maar dit blijkt onmogelijk. Het mag niet via Facebook Messenger, ik moet bellen. Prima, maar het gekke is dat ik dat al dagen probeer en steeds weer oneindig lang in de wacht wordt gezet. Helaas heb ik hier simpelweg geen tijd voor, er moet gewerkt worden en voor de kinderen gezorgd worden. Ik heb inmiddels lang genoeg in de wacht gestaan zonder enig resultaat.
Ik verzoek jullie om de opzegging online in orde te maken, indien mogelijk per 12 mei en anders per de laatste dag van de 15 dagen op 8 mei.