Sinds 21 februari ben ik overgestapt op Odido Klik&Klaar internet, maar in slechts anderhalve week tijd heb ik al meerdere uren zonder fatsoenlijk internet gezeten.
26 februari: Eerste grote storing van 12:00 tot 20:30 uur. Internetsnelheid schommelde tussen 0.02 Mbps en 3 Mbps. Meerdere keren de modem gereset, maar zonder resultaat.
28 februari: Opnieuw problemen vanaf 09:30 uur. Snelheid: 2 Mbps download en 0,01 Mbps upload. Klantenservice kon niks betekenen.
Vandaag, 3 maart: Wéér storing sinds 14:00 uur. Dit keer niet alleen Klik&Klaar, maar ook mobiele data werkt nauwelijks.
Ik werk vanuit huis en internet is voor mij essentieel. Als dit elke paar dagen blijft gebeuren, dan zeg ik dit abonnement heel snel op. Dit is niet wat ik verwacht van een betrouwbare internetverbinding.
Enig idee voor een oplossing?