Skip to main content
Beantwoord

Meer storing als internet

Sinds 21 februari ben ik overgestapt op Odido Klik&Klaar internet, maar in slechts anderhalve week tijd heb ik al meerdere uren zonder fatsoenlijk internet gezeten.

26 februari: Eerste grote storing van 12:00 tot 20:30 uur. Internetsnelheid schommelde tussen 0.02 Mbps en 3 Mbps. Meerdere keren de modem gereset, maar zonder resultaat.

28 februari: Opnieuw problemen vanaf 09:30 uur. Snelheid: 2 Mbps download en 0,01 Mbps upload. Klantenservice kon niks betekenen.

Vandaag, 3 maart: Wéér storing sinds 14:00 uur. Dit keer niet alleen Klik&Klaar, maar ook mobiele data werkt nauwelijks.

Ik werk vanuit huis en internet is voor mij essentieel. Als dit elke paar dagen blijft gebeuren, dan zeg ik dit abonnement heel snel op. Dit is niet wat ik verwacht van een betrouwbare internetverbinding.

Enig idee voor een oplossing?

Beste antwoord door walter.v.l

Lijkt erop dat er een storing of werkzaamheden zijn op het mobiele netwerk bij jou in de buurt. Heb je hier al gekeken op jouw postcode (wel goed inzoomen)? https://www.odido.nl/netwerk/storing

Heb je je postcode en je abonnements gegevens al ingevuld in je profiel? Dan kan een Odido Moderator met je meekijken….

Ik heb alleen storing gehad toen Odido een landelijke storing had. En bij instabiel netwerk loste een reboot van de router dat probleem ook op.

Bekijk origineel

5 reacties

• is een Master Poster
  • 140 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2025

Lijkt erop dat er een storing of werkzaamheden zijn op het mobiele netwerk bij jou in de buurt. Heb je hier al gekeken op jouw postcode (wel goed inzoomen)? https://www.odido.nl/netwerk/storing

Heb je je postcode en je abonnements gegevens al ingevuld in je profiel? Dan kan een Odido Moderator met je meekijken….

Ik heb alleen storing gehad toen Odido een landelijke storing had. En bij instabiel netwerk loste een reboot van de router dat probleem ook op.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 maart 2025
walter.v.l schreef:

Ja klopt, helaas wéér een storing in de buurt. 3e of 4e storing in 2 weken tijd vind ik persoonlijk een beetje belachelijk.

Als ik nu kijk word ik gegroet met een “We verwachten de verstoring op te lossen binnen: minder dan 5 uur”. Helaas kan ik de hotspot van mijn telefoon ook niet gebruiken aangezien dat óók Odido is. 

Aangezien ik internet nodig heb voor mijn werk is het denk verstandiger om dit abonnement op te zeggen vanwege de hoeveelheid storingen. 

• is een Master Poster
  • 140 reacties
  • 3 maart 2025

Tsja, storingen heb je overal, ook met glas….

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • 3 maart 2025

Het blijft een mobiel product,  een prima alternatief  zeker als er geen glasvezel mogelijk is. Maar garanties over uptime en bandbreedte zijn met glas wel beter.

• is een Master Poster
  • 140 reacties
  • 3 maart 2025
eric schreef:

Het blijft een mobiel product,  een prima alternatief  zeker als er geen glasvezel mogelijk is. Maar garanties over uptime en bandbreedte zijn met glas wel beter.

Ik denk niet dat er bij een mobiel netwerk heel veel meer storingen zijn dan via glas. De mobiele verbinding kan wat instabieler zijn maar echt storingen zoals bij de topicstarter is natuurlijk een ander verhaal. Waarschijnlijk heeft hij dikke pech dat er net een storing op zijn mast is.

Ik heb in de 5 jaar dat ik nu mobiel internet thuis gebruik maar 2 keer een netwerk storing gehad.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen