Skip to main content
Beantwoord

internet+tv abonnement is niet te koppelen aan mijn odido

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik ben onlangs overgestapt naar Odido, nu is vandaag de monteur geweest en werkt in principe alles. Echter wil ik mijn abonnement koppelen aan mijn account via de odido app, daar krijg ik steeds de melding dat er op mijn adres geen abonnement aanwezig is wat te koppelen valt. Zou iemand mij daar bij kunnen helpen? 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Keanu_, van harte welkom en verstandig dat je dit checkt. Ik ben er voor je! Ik zag meteen dat hetzelfde e-mailadres aan een oud opgezegd abonnement gekoppeld zat. Deze heb ik zojuist verwijderd. Zou je het over minimaal een uur opnieuw willen proberen? Het koppelen moet dan lukken!

Bekijk origineel

5 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Hi ​@Keanu_, van harte welkom en verstandig dat je dit checkt. Ik ben er voor je! Ik zag meteen dat hetzelfde e-mailadres aan een oud opgezegd abonnement gekoppeld zat. Deze heb ik zojuist verwijderd. Zou je het over minimaal een uur opnieuw willen proberen? Het koppelen moet dan lukken!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 11 maart 2025

Hi Cheyenne, ik heb het even een paar uur gegeven maar helaas krijg ik nog steeds de melding dat er op mijn adres geen actief abonnement is om te koppelen. Ik heb even terug gekeken en zag dat bij het afsluiten van het abonnement waarschijnlijk wat fout is gegaan. Daar staat als geboorte jaar namelijk 2003 terwijl dit 2000 moet zijn, zou dit de reden kunnen zijn?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Keanu_, scherp! Ja, dat kan heel goed. Alle gegevens moeten namelijk overeen komen. Op je mobiele abonnement staat wel je goede geboortedatum. Ik heb echter wel een kopie van je ID nodig om de geboortedatum te mogen aanpassen. Je mag een foto uploaden via bijvoorbeeld Wetransfer en de link delen in het kopje Info voor moderator in je Community profiel (dus niet hier openbaar). Je mag zaken als je documentnummer wegstrepen. Laat het mij weten als deze er staat, dan maak ik de aanpassing voor je!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 12 maart 2025

Hi Cheyenne, 

dank voor je reactie, ik heb de link in mijn profiel gezet onder info voor moderator! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 13 maart 2025

Hey ​@Keanu_, bedankt voor het delen van je ID. Ik heb je geboortedatum aangepast en je initiaal toegevoegd. Nu zou je de koppeling moeten kunnen maken, zou je dit voor mij willen controleren? Alvast bedankt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen