Ik heb woensdag een abonnement voor tv en internet aangevraagd en wil dat graag koppelen maar dan krijg ik helaas de melding te veel records gevonden voor de versterkte details. Kan dit opgelost worden? Normaal moet ik ook via mijnodido.nl de order van bestelling kunnen volgen. Dat kan hierdoor helaas niet.
te veel records gevonden voor de verstrekte details
Beste antwoord door GebruikersnaamRandomTekst
Hoi
Heel behulpzaam, dit.
Mocht later iemand tegen deze discussie aanlopen, wat Ishana niet heeft gedaan, is even linken naar de andere discussie waar de daadwerkelijke oplossing staat:
En denk even na, natuurlijk ga je meerdere topics zien met de exacte foutmelding die het Odido systeem geeft.
Weet je wat zou helpen met “het nauwelijks behappen” van de inboxen? Als Odido niet de belachelijke eis stelt dat je niet 2 ITV abo’s op 1 Mijn Odido mag hebben. Of dat je niet 2 abo’s met anders-gespelde voornaam mag hebben. Of de eis dat je 1 bankrekening niet bij “teveel” (exacte nummer is me niet bekend) diensten mag hebben.
En zo zijn er een hele stapel volstrekt onnodige arbitraire drempels die Odido opwerpt, waar klanten tegenaan lopen, en die vervolgens support medewerkers bezig houden.
Hadden we de UDP 5060 (inkomend) blokkade al genoemd? Die zorgt voor veel problemen bij klanten, maar daar was niemand van Odido correct van op de hoogte totdat wij klanten op dit forum jullie deden voorlichten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.