Beste Odido Community,
Ik zit met een urgente situatie waar ik graag aandacht voor wil vragen. In 2018 had ik een abonnement bij Tele2. Destijds was er sprake van een openstaande vordering, die echter in hetzelfde jaar volledig is voldaan via het bijbehorende incassobureau.
Tot mijn verbazing ontdekte ik recent bij controle van mijn BKR-registratie dat er nog steeds een A2-codering op mijn naam staat. Dit is niet alleen onterecht, maar veroorzaakt nu grote problemen bij de aanvraag van mijn hypotheek.
Ik heb inmiddels per e-mail contact opgenomen met Odido en daarbij de benodigde bewijsstukken toegevoegd die aantonen dat de vordering volledig is afgelost.
Gezien de urgentie de hypotheekaanvraag staat op het punt om afgerond te worden verzoek ik dringend dat deze registratie uiterlijk voor maandag 21 juli 2025 wordt herzien of in ieder geval dat ik een inhoudelijke reactie ontvang.
Mocht iemand uit de community of van het Odido-team hier advies of ondersteuning bij kunnen bieden, dan hoor ik het graag.