@stoerebink Top, thanks voor het sturen van je PM! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat alles goed ingesteld staat en dat er ook geen bijzonderheden te zien zijn. Ik vermoed dus dat het echt aan je toestel ligt. Je kunt het natuurlijk proberen met een nieuwe eSIM en ik hoop dat dit de oplossing biedt. Zo niet, dan zal het vermoedelijk echt aan je toestel liggen en kun je het beste contact opnemen met de fabrikant van je toestel.
Een nieuwe fysieke simkaart/eSIM kun je heel gemakkelijk bestellen via je Mijn Odido account. De activatie kun je dan heel gemakkelijk in orde maken middels een sms-verificatie naar je oude nummer of via iDIN (bankverificatie). Het zou eventueel ook aan de koppeling van een eSIM met je toestel kunnen liggen. Je kunt desnoods ook een nieuwe fysieke simkaart bestellen als je dit zou willen. Wellicht dat dat het probleem oplost!
Ik zou zeggen, probeer het eerst met een nieuwe eSIM en als dat geen verschil geeft, probeer het dan met een nieuwe fysieke simkaart.
Laat je weten of het met een nieuwe simkaart is gelukt? Ik hoor het graag van je!