Skip to main content
Beantwoord

dl5m2 5g router

• 18 januari 2025
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Een half jaar geleden heb ik een Odido abonnement 4G voor thuis afgesloten met een dl5m2 router ebij. Het abonnement is verlopen. Nu heb ik een nieuw data abonnement en ik heb de SIM kaart in de router gedaan en de router gereset. Ik kom alleen met geen mogelijkheid in de router. Weet iemand het stadaard paswoord en de standaard gebruikersnaam? De oude inloggegevens werken niet meer. En onderop de router staan alleen het serienummer, het imeinummer en het mac adres. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemiddag ​@parkplus, van harte welkom op onze Community, ik help je hier graag bij verder! Gaat het nog steeds om de 4G voor Thuis router? Dan is de standaard gebruikersnaam en het wachtwoord  "admin". Dit staat ook in dit topic vermeld: 

Kun je dat proberen? Ik hoor graag of het dan wel lukt om in te loggen bij je router! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3310 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Goedemiddag ​@parkplus, van harte welkom op onze Community, ik help je hier graag bij verder! Gaat het nog steeds om de 4G voor Thuis router? Dan is de standaard gebruikersnaam en het wachtwoord  "admin". Dit staat ook in dit topic vermeld: 

Kun je dat proberen? Ik hoor graag of het dan wel lukt om in te loggen bij je router! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen