Hi Vi, van harte welkom op de Community! Bedankt voor je screenshot. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie je maitjes inderdaad terug. Je mailtje staat op dit moment nog in de wacht bij mijn collega's van Finance. Ik durf niet te zeggen wat hun verwerkingstijd momenteel is, maar ik hoop dat ze z.s.m. reageren. De geplande oppakdatum staat namelijk wel op vandaag. Ik laat het casenummer hier graag achter, zodat we deze snel terug kunnen vinden: 68251146.
Niet leuk om te lezen dat Glasvezel toch niet zo snel beschikbaar kon zijn op jullie adres. Ik begrijp dat je in de tussentijd 4G voor Thuis hebt genomen, maar dat dit toch niet ideaal was voor thuiswerken. Aangezien je inmiddels al overgestapt bent en er is toegezegd dat 4G voor Thuis opgezegd kon worden, zodra Glasvezel beschikbaar zou zijn, wil ik dit contract uiteraard - zonder kosten - voor jullie opzeggen. Wat betreft de abonnementskosten in de tijd dat je hier wel gebruik van hebt gemaakt; deze kan ik niet vergoeden. Hoe graag ik dit ook zou willen. Maar ik hoop dat je toch blij bent met een kosteloos opgezegd abonnement.
Ik wacht het weekend nog even af op een reactie van mijn collega’s van Finance. Wellicht dat zij alles direct voor je in orde maken. Mocht dit maandag of uiterlijk dinsdag nog niet gebeurd zijn, dan maak ik het persoonlijk voor je in orde.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu alvats een heel fijn weekend en dan spreek ik je volgende week. Komt in ieder geval helemaal goed, geen zorgen! 😄