Skip to main content
Beantwoord

4G en 5G lampje blijft uit AF55

  • 20 november 2023
  • 7 reacties
  • 354 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Beste leden,

Vorige week de AF55 router ontvangen, na de installatie blijft het 4G en 5G uit. Dien ik de SIM kaart nog te activeren? 

Daarnaast kan ik ook niet inloggen via het aangegeven IP-adres. Elke keer wanneer ik inlog ga ik direct terug naar het inlogscherm.

Hoor graag wat ervoor kan zorgen dat ik het wel werkend krijg.

Groet,

Ollieew

Beste antwoord door Ollieew

Pharwin van Odido schreef:
Ollieew schreef:

@Pharwin van Odido Ik begreep van de klantenservice dat er een technisch probleem is met het overhalen van nieuwe 4G voor thuis abonnementen met SIM-kaartnummers naar een ander systeem. Waardoor mijn SIM-kaart op inactief blijft staan (en waarschijnlijk ook andere nieuwe klanten). Dit zou woensdag verholpen moeten zijn,.

Is dit bij jou ook bekent? 

Yes, dat probleem is onderdaad bij ons bekend en ik zit dit graag voor je door naar één van onze technische specialisten, zodat ze je op de hoogte kunnen stellen wanneer het is opgelost! Kun je mij een privébericht sturen met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Kun je ook aan mij doorgeven op welk nummer je bereikbaar bent? Dan zet ik het gelijk voor je door! 

Groetjes, 

Pharwin

Inmiddels werkt de 4G router wel. 

Bekijk origineel

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 140 reacties
  • 21 november 2023

Er is gemeld dat met Firefox dat inloggen wel werkt.

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 november 2023

@GrannySmith net geprobeerd, nog steeds een instant logout. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 november 2023

Via Android wel gelukt om in te loggen. Maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat het 4G en 5G lampje uit blijft.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Ollieew schreef:

Via Android wel gelukt om in te loggen. Maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat het 4G en 5G lampje uit blijft.

Hallo @Ollieew

Goed dat je contact hierover opneemt, ik help je graag verder, zodat je weer optimaal gebruik kunt maken van je 4G voor Thuis router! Allereerst, wil ik een aantal stappen met je controleren. Had je toevallig al een keer de stekker eruit gehaald en deze weer opnieuw teruggeplaatst? Het zou kunnen dat er werkzaamheden/storingen bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart. Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben! Heb je nog voldoende data om gebruik te kunnen maken van je router? Je kunt je data heel gemakkelijk checken in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten

Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 november 2023

@Pharwin van Odido Ik begreep van de klantenservice dat er een technisch probleem is met het overhalen van nieuwe 4G voor thuis abonnementen met SIM-kaartnummers naar een ander systeem. Waardoor mijn SIM-kaart op inactief blijft staan (en waarschijnlijk ook andere nieuwe klanten). Dit zou woensdag verholpen moeten zijn,.

Is dit bij jou ook bekent? 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Ollieew schreef:

@Pharwin van Odido Ik begreep van de klantenservice dat er een technisch probleem is met het overhalen van nieuwe 4G voor thuis abonnementen met SIM-kaartnummers naar een ander systeem. Waardoor mijn SIM-kaart op inactief blijft staan (en waarschijnlijk ook andere nieuwe klanten). Dit zou woensdag verholpen moeten zijn,.

Is dit bij jou ook bekent? 

Yes, dat probleem is onderdaad bij ons bekend en ik zit dit graag voor je door naar één van onze technische specialisten, zodat ze je op de hoogte kunnen stellen wanneer het is opgelost! Kun je mij een privébericht sturen met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Kun je ook aan mij doorgeven op welk nummer je bereikbaar bent? Dan zet ik het gelijk voor je door! 

Groetjes, 

Pharwin


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2024
Pharwin van Odido schreef:
Ollieew schreef:

@Pharwin van Odido Ik begreep van de klantenservice dat er een technisch probleem is met het overhalen van nieuwe 4G voor thuis abonnementen met SIM-kaartnummers naar een ander systeem. Waardoor mijn SIM-kaart op inactief blijft staan (en waarschijnlijk ook andere nieuwe klanten). Dit zou woensdag verholpen moeten zijn,.

Is dit bij jou ook bekent? 

Yes, dat probleem is onderdaad bij ons bekend en ik zit dit graag voor je door naar één van onze technische specialisten, zodat ze je op de hoogte kunnen stellen wanneer het is opgelost! Kun je mij een privébericht sturen met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Kun je ook aan mij doorgeven op welk nummer je bereikbaar bent? Dan zet ik het gelijk voor je door! 

Groetjes, 

Pharwin

Inmiddels werkt de 4G router wel. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen