Skip to main content
Beantwoord

slechte verbinding door hoge ping en jitter


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Zoals topic al aangeeft zeer slechte verbinding op internet door hoge Ping ( boven 400 ms) en jitter waardes

gek genoeg wel rond de 70 mbps download 

netwerkprobleem via de site gemeld en terug gebeld, medewerker gaf aan na analyse dit te herkennen en zien maar het netwerk heeft geen problemen.

deze gaf aan dat het dus aan het modem moet liggen na diverse resets en aan uit zetten van het modem. Maar geeft aan hier niets aan te kunnen doen, aangezien hij over het netwerk gaat! Ondanks aandringen geeft deze niet thuis en moet mij maar melden in de T mobile shop!

zeer onbevredigend, aangezien ik pas sinds 3 maanden over dit product beschik, lijkt mij toch een garantie probleem en verwacht dan wel een ander modem ter vervanging te krijgen, maar hier deed de medewerker niets mee en beëindigde het gesprek.

iemand hier ook ervaring mee? Dit is toch een prijzig abonnement met aanzienlijke bijdrage voor de apparatuur en verwacht wel een goed werkend product 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @MHWeber70 

Wat jammer dat je problemen ervaart met je verbinding. Ik zie dat onze netwerkspecialisten de dekking hebben gecontroleerd en zij vermoeden dat het aan het modem ligt. Om dat te bevestigen is jou geadviseerd de T-Mobile shop te bezoeken zodat onze collega’s daar het modem kunnen controleren. Zo kunnen we de oorzaak achterhalen en kunnen we kijken naar volgende stappen. Ik zou je dan ook adviseren om toch de shop te bezoeken en dan kijken we graag verder naar de oplossingen.

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 27 mei 2022

Hi @MHWeber70 

Wat jammer dat je problemen ervaart met je verbinding. Ik zie dat onze netwerkspecialisten de dekking hebben gecontroleerd en zij vermoeden dat het aan het modem ligt. Om dat te bevestigen is jou geadviseerd de T-Mobile shop te bezoeken zodat onze collega’s daar het modem kunnen controleren. Zo kunnen we de oorzaak achterhalen en kunnen we kijken naar volgende stappen. Ik zou je dan ook adviseren om toch de shop te bezoeken en dan kijken we graag verder naar de oplossingen.

Ik hoop dat je zo verder komt! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 mei 2022

Het is helaas nog erger geworden 

gisteravond ging het modem spontaan opnieuw opstarten, werd weer heel heet en na het opstarten bleef alleen de groene knop dat hij aan staat branden, geen WiFi lamp en verbinding sterkte lampje meer aan, geen WiFi meer 

ik vrees dat het modem overleden is 

vanmorgen met de Tmobile shop gebeld of ik langs kon komen met het modem, werd mij vertelt dat als hun het modem ter controle of reparatie opsturen deze dan terug komt met de mededeling dat deze apparatuur niet ondersteund word en niet nagekeken word, hebben ze al eerder aan de hand gehad. 
mij is aanbevolen om vanmiddag contact op te nemen met de klantenservice 

nu dus helemaal geen internet meer thuis !

drama 😞

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 mei 2022

Hi btw @Hajar 

helaas dus tot vanmiddag na werk wachten tot ik aktie kan ondernemen 🙁


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen