Skip to main content
Beantwoord

TPLINK X50 rechtstreeks aangesloten geeft geen internet meer na de afgelopen storing

Na de grote storing van afgelopen week, geeft de TPLINK X50 geen internet verbinding meer als ik hem rechtstreeks aansluit.
Zet ik hem in access point mode dan heb ik wel internet.
In dit geval heb ik veel minder snel internet, als ik speedtest start begint het met 7a 8 Mb/s. Na enige tijd kom ik op 140 Mb/s, echter voor de storing had ik rond 280 - 290 Mbit/s snelheid.
Zowel op de originele modem als op de TPLINK X50.
Als ik de X50 rechtstreeks heb aangesloten, is er wel IP verkeer.
Een tracert geeft antwoord, echter met veel time-outs

Ik snap het even niet meer, mogelijk kan iemand hier zijn licht op laten schijnen.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@houvanjezelf 

Misschien kan je de TP-LINK ook eens voorzien van een fabrieksreset, rechtstreeks aansluiten en opnieuw instellen.

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 juni 2025

Uiteindelijk is er toch iets veranderd, door alle wisselingen en proberen en stroom eraf en er weer op, is de snelheid weer terug.
Op de laptop de internetverbinding “vergeten” en weer opnieuw maken en aanmelden deed de truc.
Nu nog de rechtstreekse verbinding van de X50.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21816 reacties
  • Antwoord
  • 21 juni 2025

Hallo ​@houvanjezelf 

Misschien kan je de TP-LINK ook eens voorzien van een fabrieksreset, rechtstreeks aansluiten en opnieuw instellen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 juni 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@houvanjezelf 

Ik ga zoeken hoe deze te resetten.

Ik laat weten of het werkt.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 juni 2025

Het heeft wat werk opgeleverd, maar ik heb het hele netwerk opnieuw ingesteld.
En zowaar, alles doet het weer op de vertrouwde manier.
Dank voor de tip ​@Waqqas !!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen