Skip to main content
Beantwoord

Sommige websites niet bereikbaar

• 17 mei 2025
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

• is een Top Poster
  • 8 reacties

Ik heb al maanden problemen met het laden van bepaalde websites. Dit zijn o.a. zo goed als alle websites van DPG media (ad.nl, tweakers.net etc.). Het zijn alleen niet de websites van DPG media, maar ook de ABN-AMRO website (dus ook de app) doen het niet. 

Ik heb een hele tijd terug handmatig de DNS Servers naar die van Google en Cloudflare verandert, en dat werkte heel even, maar uiteindelijk weer terug bij af.

Het is echt een heel specifiek lijstje aan domeinen die niet bereikbaar zijn.

Beste antwoord door Peet_B

Net nadat ik dit had gepost heb ik nogmaals m’n instellingen goed bekeken en wat blijkt, 1 specifieke blokkade stond aan: malicious hosts. Wat blijkt? Unifi vindt ABN AMRO en DPG media domeinen onder malicious hosts vallen. Mocht iemand tegen dezelfde problemen aan lopen, probeer eerst deze setting uit te schakelen, scheelt misschien een hele hoop gedoe 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 17 mei 2025

Net nadat ik dit had gepost heb ik nogmaals m’n instellingen goed bekeken en wat blijkt, 1 specifieke blokkade stond aan: malicious hosts. Wat blijkt? Unifi vindt ABN AMRO en DPG media domeinen onder malicious hosts vallen. Mocht iemand tegen dezelfde problemen aan lopen, probeer eerst deze setting uit te schakelen, scheelt misschien een hele hoop gedoe 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen