Hallo, heb gisteren met Odido gebeld aangaande evt. Overstappen naar hen. Maar moet wel zeker weten of het ipv4 en ipv6 naar mijn server.domein.nl gelinkt wordt. Ofwel een PTR en wordt wel doorgestuurd naar deze forum maar daar kom ik het juiste antwoord niet tegen, en teveel ruis hier op de forums. Vroeg dus wie ik kan bereiken omtrent het netwerk, en daar gaf men mij het telefoonnummer van het KPN Netwerk. Dus was mijn vraag aan Odido: Hoe kan het dat Odido mij meer dan 1gb kan aanbieden en KPN kan dat niet???
Daar kon men mij geen antwoord opgeven, dus heb ik het gegeven nummer van KPN Netwerk gebeld. En daar de vraag neergelegd, en zei konden mij ook geen antwoord erop geven waarom Odido wel die hogere glasvezel snelheid kan aanbieden en KPN niet. En zij sturen mij dus weer terug naar Odido want er moet toch iemand er zijn die daar wel antwoord op kan geven, want ik wil best overstappen maar die PTR is belangrijk omdat ik hier thuis websites draai en mail. En hoe het kan dat de snelheid hoger is bij Odido en dat op hetzelfde KPN netwerk.