Skip to main content
Beantwoord

klacht en wil een oplossing

Geachte Odido Klantenservice,

Ik heb al drie weken lang 3 mb internet bij Odido, maar de situatie die ik heb moeten doorstaan, is volstrekt onacceptabel en moet onmiddellijk worden opgelost. Sinds drie weken heb ik te maken met extreem slecht internet (slechts 3 MB download), wat mij ernstig belemmert in mijn dagelijks gebruik en werk. Wat echter nog veel frustrerender is, is de manier waarop ik ben behandeld door uw medewerker Shannon en de totale onverschilligheid van Odido in het oplossen van dit probleem.

Na talloze telefoongesprekken, waarvan de meeste onproductief waren, kreeg ik eindelijk van Shannon te horen dat ik in aanmerking zou komen voor een korting van 25 euro per abonnent. Deze korting zou ze overleggen met de financiële afdeling, en ze zou me terugbellen zodra dit geregeld was. Tot mijn grote ergernis is dit nooit gebeurd. Nadat de verbinding plotseling werd verbroken, heb ik opnieuw contact opgenomen met Odido en werd me verteld dat Shannon op pauze was en me direct na haar pauze zou terugbellen. Dit gebeurde echter niet. Ik heb haar een uur later opnieuw gebeld, waarna ze via de chat aan een andere medewerker aangaf dat ze bezig was met schoolwerk, wat absoluut niet acceptabel is voor een professional in haar functie. Pas na vier uur kreeg ik weer contact met Shannon, die wederom niet terugbelde zoals afgesproken.

Dit gedrag is niet alleen onprofessioneel, maar het toont ook een totaal gebrek aan respect voor de klant. Het lijkt erop dat haar persoonlijke prioriteiten (pauzes en schoolwerk) belangrijker zijn dan haar verantwoordelijkheden tegenover de klanten van Odido. Deze gang van zaken is niet alleen uiterst frustrerend, maar ook volstrekt onacceptabel, vooral gezien het feit dat ik 150 euro per maand betaal voor een dienst die ik niet krijg zoals beloofd.

Ik ben inmiddels zo gefrustreerd dat ik overweeg om mijn contract met Odido op te zeggen. Echter, voordat ik deze stap zet, eis ik een passende oplossing en compensatie voor de geleden schade en de maandenlange gebrekkige dienstverlening. Ik verwacht niet alleen de beloofde korting van 25 euro per abonnee, maar een substantiële compensatie voor de drie weken zonder fatsoenlijk internet, alsmede voor de tijd die ik heb verspild aan het onterecht wachten op een terugbelafspraak die nooit werd nagekomen.

Ik wil hierbij aangeven dat ik mijn contract met Odido wil voortzetten, maar alleen als er binnen de komende vijf werkdagen een bevredigende oplossing wordt geboden. Mocht dit niet het geval zijn, zal ik genoodzaakt zijn juridische stappen te ondernemen.

Ik verwacht spoedig uw reactie en een oplossing voor deze situatie.

Met vriendelijke groet,

Beste antwoord door Thijsser123

Inmiddels vanochtend geholpen door een medewerker die wel hart voor zijn vak heeft 

Bekijk origineel

3 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1045 reacties
  • 7 april 2025

Het zijn dus gewoon scholieren, daar op de helpdesk. Ze zijn daar gewoon echt niet capabel. De helpdesk medewerkers van bv Ziggo zijn toch heel wat beter (en dat wil wat zeggen). Odido zou dus gewoon van hun call center (want ze huren dit allemaal in) gewoon betere kwaliteit moeten eisen (zoals Ziggo doet). Maar dat kost meer geld.

Je zit hier op een klant-helpt-klant community. Er lezen af en toe wel moderators mee maar dat kan soms wel even duren. Dus ik weet niet of je hulp van ons wilt (m.b.t. de snelheid)? Anders is het even wachten op een moderator (wat hier helaas ook soms dagen kan duren).

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2025

Inmiddels vanochtend geholpen door een medewerker die wel hart voor zijn vak heeft 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 april 2025

Neemt niet weg dat ik dankzij het handelen van Shannon alsnog bij jullie weg ga zodra ik mijn toestel heb afbetaald en het mogelijk is.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen