Skip to main content

T50 vervangen door T56

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ook ik zou mijn T50 modem willen omruilen voor een T56. Moet ik daarvoor een DM sturen naar één van de moderators of wordt dit bericht vanzelf door de juiste persoon gelezen en opgepakt?

Uitgelichte reactie

12 maart 2025

Hi ​@SelimY, het is geregeld! Je krijgt van mij het T-56 modem opgestuurd. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging en we leveren het modem zo snel mogelijk bij jou thuis. Het oude modem hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Alvast veel plezier ermee!

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21612 reacties
  • 9 maart 2025

Hallo ​@SelimY 

Vul de privé velden in in je community profiel en dan zal je vanzelf een reactie krijgen hier.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@SelimY 

Vul de privé velden in in je community profiel en dan zal je vanzelf een reactie krijgen hier.

Dank je wel voor de tip, ik heb zojuist alle velden ingevuld!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@SelimY, het is geregeld! Je krijgt van mij het T-56 modem opgestuurd. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging en we leveren het modem zo snel mogelijk bij jou thuis. Het oude modem hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Alvast veel plezier ermee!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen