Skip to main content
Beantwoord

onterechte boete

• 10 februari 2025
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Ik krijg net de nieuwe factuur van februari met een boete voor het niet terug sturen van een wifi punt.
Nu heb ik 12 december 2024 al een e-mail gehad dat ze het wifi punt ontvangen hebben, hoe kan ik dan nu een boete krijgen voor het niet terug sturen van het wifi punt.

Ik wordt hier zo hopeloos van want ik heb denk hier over al 10 keer gebeld met Odido.

Je krijgt een bevestiging dat ze het 12 december ontvangen hebben en nog brengen ze wifi punt in rekening dat het niet is ontvangen.Ik heb het verzendbewijs al  3 keer opgestuurd naar Odido maar ik ben bang dat er langs elkaar heen gewerkt worden. Kan het nu een keer ophouden met die bedreiging van een boete.

Ik heb het al terug gestuurd en daar van een bevestiging via de e-mail gekregen dus waarom dan deze boete.

Dat wordt morgen weer bellen en bellen en bellen.

Odido kunnen julie het nu voor goed oplossen want ik weet het niet meer 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Edithbakker, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten hoe dit precies zit en ik wil dit graag voor je oplossen! Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kunnen we op deze manier jouw gegevens erbij pakken en met je meekijken. Laat je in het topic weten zodra je profiel is aangepast? Dan gaan we voor je aan de slag! 

Bekijk origineel

1 reactie

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025

Hi ​@Edithbakker, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten hoe dit precies zit en ik wil dit graag voor je oplossen! Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kunnen we op deze manier jouw gegevens erbij pakken en met je meekijken. Laat je in het topic weten zodra je profiel is aangepast? Dan gaan we voor je aan de slag! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen