Skip to main content
Beantwoord

Registratie eigen ont (Fritzbox 5590)

• 1 januari 2025
  • 8 reacties
  • 127 Bekeken

Graag zou ik mijn eigen ont willen registeren ipv de geleverde ont.

Als ik de andere topics bekijk heb ik de hulp van moderators nodig.

Beste antwoord door Jurre rienstra

Tommie van Odido schreef:

Ik heb hem voor je geregistreerd ​@Jurre rienstra, kan je hem omzetten en kijken of je online komt met de juiste snelheid? 

Alles is up and running ​@Tommie van Odido  Bedankt voor de hulp

Bekijk origineel

8 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Jurre rienstra, wij kunnen dat zeker regelen! Wel wil ik eerst graag met je meekijken. Ik kan op jouw e-mailadres echter geen abonnement vinden. Wil je de volledige verificatie in jouw Community profiel toevoegen? Laat vervolgens in het vak Info voor moderator weten om welke ONT het gaat en het modem ID hiervan. Dankjewel!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 januari 2025

Goedemiddag ​@Cheyenne van Odido ,

Ik heb alles toegevoegd zoals je hebt gevraagd. Het klopt dat het email adres niet overeen komt, ik heb het email adres wat bij mijn abbonement hoort ook toegevoegd aan het veld “info voor moderators”.

Bedankt voor de hulp!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 januari 2025

Goedemiddag ​@Cheyenne van Odido ,

Heb je alle info die je nodig hebt? Zo ja waarneer kan de ont geregistreerd worden?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9263 reacties
  • 2 januari 2025

Moderators werken niet elke dag of de hele dag. Zodra zij weer achter de knoppen zit ga je een berichtje krijgen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14560 reacties
  • 3 januari 2025

Alle info staat nu goed ​@Jurre rienstra, kan ik hem direct registreren of plan je liever wat in zodat je niet tijdelijk zonder internet komt te zitten? Dan ontvang ik graag een PB met een aantal data + tijdstippen wanneer jij het modem kan omzetten.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 januari 2025

Hoi ​@Tommie van Odido 

Wat mij betreft mag het nu direct.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14560 reacties
  • 3 januari 2025

Ik heb hem voor je geregistreerd ​@Jurre rienstra, kan je hem omzetten en kijken of je online komt met de juiste snelheid? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Alles is up and running ​@Tommie van Odido  Bedankt voor de hulp

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen