Skip to main content
Beantwoord

Ik denk dat ik geblokkeerd ben?

  • 30 augustus 2024
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

sinds vanmorgen geen internet. heb bijvoorbeeld tracert geprobeerd naar 8.8.8.8. werd na een paar hops geblokkeerd nadat de glassvasel operator. 

1. 1ms 1ms 1ms home 192.168.1.188

2. 6ms 6ms 6ms 1-20-209-87.ftth.glasoperator.nl 87.209.20.1

3. 6ms 6ms 6ms 10.10.12.41

4. 9ms * * 10.226.4.3

Request timed out...

 

wachtend op de technicus planning met mij, alle hulp zal in de tussentijd gewaardeerd worden

 

Beste antwoord door Orgerson

Tommie van Odido schreef:

Hi @Orgerson, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Als een hop niet aankomt bij de server dan krijg je een request timed out te zien. Dit hoeft niet altijd voor problemen te zorgen, het betekent alleen dat het verzonden pakketje niet is aangekomen op de server (router). Wat ervaar je precies? 

 

het verzoek was verlopen tot vanmorgen. nu werkt het weer

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 31 augustus 2024

Hi @Orgerson, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Als een hop niet aankomt bij de server dan krijg je een request timed out te zien. Dit hoeft niet altijd voor problemen te zorgen, het betekent alleen dat het verzonden pakketje niet is aangekomen op de server (router). Wat ervaar je precies? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 31 augustus 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Orgerson, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Als een hop niet aankomt bij de server dan krijg je een request timed out te zien. Dit hoeft niet altijd voor problemen te zorgen, het betekent alleen dat het verzonden pakketje niet is aangekomen op de server (router). Wat ervaar je precies? 

 

het verzoek was verlopen tot vanmorgen. nu werkt het weer


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 1 september 2024

@Orgerson, super dat het inmiddels weer werkt. Mocht je in de toekomst toch nog ergens tegenaan lopen, dan staan we hier voor je klaar!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen