Beste,
Ik heb al 7 dagen geen internet. Na contact geven jullie aan dat ik ben overgestapt oid. Dat klopt gedeeltelijk ik had namelijk 100 mbit en ben naar 400 gegaan. Er is een monteur van Gideon hier geweest 6 weken geleden. Vanaf het moment dat ik het eerste contact heb gehad blijkt dat er bij het terugmelden van Gideon eea mis is gegaan. Het is nl niet terug te zien en ik krijg daarna ineens allemaal mails van 6 weken geleden dat de verbinding is omgezet. Mijn aanname is dat jullie zelf iets mis hebben gedaan en dat ik nu met de gebakken peren zit. Maar mijn probleem dus. 7 dagen geen internet, ik krijg telefonisch steeds te horen dat eraan wordt gewerkt en dat jullie contact met me opnemen. Tot op heden niets gehoord. Als ik bel weten jullie ook niet. Wat voor SLA hebben jullie? En thuis heeft de rest van het gezin geen odido dus ze zijn al allemaal door hun databundel dus lekker extra kosten. Los dit svp op!!!!!!!!