Ik heb vandaag mijn TP Link BE65 3-pack ontvangen en het installeren is echt heel makkelijk.
Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:
De Deco App geïnstalleerd op mijn Android telefoon
Een account aangemaakt via de Deco App
Mijn extra wifi punten uitgezet en daarna het Zyxel T-56 modem uitgezet
Eerste BE65 unit voorzien van stroom en daarna de Deco App gestart
Zodra de BE65 unit paars knippert, vind de Deco App deze automatisch en stelt voor te starten
Het is echt zo eenvoudig als de stappen in de Deco App volgen tot het punt waar je in kunt stellen dat je gebruik maakt van IPTV/VLAN → vul hier voor het Internet gedeelte VLAN ID 300 en Priority 0 in en negeer de rest van de instellingnen
Hierna wordt de eerste BE65 unit verder ingeregeld en als hoofdunit ingesteld
Je kunt nu verder met het installeren van de overige units
Let er aub op dat het nodig kan zijn om de hoofdunit een keer te herstarten indien het lampje rood brandt en de Deco App aangeeft dat er geen internet is.
Tot op heden (draait nu ongeveer 4 uur) werkt alles echt prima!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.