Skip to main content
Beantwoord

los lampje knippert rood op huawei converter.


Sinds vanochtend geen internet en tv meer, modem gaf aan nog te werken maar op de Huawei converter knippert het lampje rood bij LOS. 

Beide meerdere keren van het stroom gehaald, maar werkt niet. 

Klantenservice gebeld en probleem ligt bij de wijkcentrale waar het signaal van komt. 

Hoe lang gaat dit duren? Ben net een maand overgestapt van kpn en daar nooit storing gehad.

Beste antwoord door Dwaynec87

Gelijk een afspraak kunnen maken voor vandaag en de monteur is net weer weg. Hij heeft het weer werkend gekregen. Er zat bij het centrale punt buiten een knik in onze kabel omdat iemand er aan heeft lopen trekken volgens de monteur. Hij heeft de kabel vervangen en alles werkt weer.

 

Dus we kunnen weer internetten en tv kijken.

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 29 mei 2024

Hi @Dwaynec87, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik ben namelijk meteen voor je gaan kijken en de desbetreffende medewerker die je gesproken had heeft het niet doorgezet. Mijn excuses daarvoor. Ik heb meteen Guidion voor je aangestuurd om te kijken wat er mis is. Je ontvangt zometeen een bericht om een afspraak in te plannen. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Hopelijk kan de monteur dit snel voor je oplossen! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 mei 2024

Oke nou dat is lekker dan dat medewerker Fatih het niet doorgezet heeft, bedankt hem daarvoor ;) Want als ik dus niet hier iets had gepost dan was er dus niks mee gedaan. 

Maar fijn dat je het opgepakt hebt, ik wacht bericht af om een afspraak te maken.

Zal iets laten weten, als het opgelost is of als de monteur is geweest.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 29 mei 2024

Top @Dwaynec87, ik zie je terugkoppeling graag tegemoet! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 29 mei 2024

Gelijk een afspraak kunnen maken voor vandaag en de monteur is net weer weg. Hij heeft het weer werkend gekregen. Er zat bij het centrale punt buiten een knik in onze kabel omdat iemand er aan heeft lopen trekken volgens de monteur. Hij heeft de kabel vervangen en alles werkt weer.

 

Dus we kunnen weer internetten en tv kijken.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 30 mei 2024

Fijn om te horen dat de monteur het heeft kunnen oplossen @Dwaynec87


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen