Ik zag op internet voorbijkomen dat er voor meerdere klanten de Hueneme-Negev storing op de Playstation 4 is opgelost. Ik heb hetzelfde probleem, zou dit voor mij kunnen worden opgelost middels die update op de router? En moet ik daarvoor of erna nog iets doen? Zag ook iets over UPNP uitzetten voorbijkomen namelijk.
Hoor het graag!
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @Alexpieterse, de nieuwe firmware update zou dit gelijk moeten oplossen! Ik heb je direct op de lijst gezet en de update zal spoedig naar je worden gepusht. Zodra dit gedaan is zal het modem kort de verbinding met het internet verliezen. Hierna zou je deze melding niet meer moeten krijgen!
Hi @Alexpieterse, de nieuwe firmware update zou dit gelijk moeten oplossen! Ik heb je direct op de lijst gezet en de update zal spoedig naar je worden gepusht. Zodra dit gedaan is zal het modem kort de verbinding met het internet verliezen. Hierna zou je deze melding niet meer moeten krijgen!
Hi @Alexpieterse, je bent inmiddels omgezet! De nieuwe firmware heb je ontvangen. Als je nog geen verschil merkt kun je het modem even van de stroom halen!
Ik zag op internet voorbijkomen dat er voor meerdere klanten de Hueneme-Negev storing op de Playstation 4 is opgelost. Ik heb hetzelfde probleem, zou dit voor mij kunnen worden opgelost middels die update op de router? En moet ik daarvoor of erna nog iets doen? Zag ook iets over UPNP uitzetten voorbijkomen namelijk.
Hoor het graag!
Nora van Odido schreef:
Hallo, ik krijg ook deze melding op de ps5. Zou ik ook graag de update kunnen krijgen aub.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.