Skip to main content
Beantwoord

geen internet, slechte mobiele verbinding

  • 11 juli 2023
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Ik probeer al een poos in contact te komen met de klantenservice omdat ik geen internetverbinding heb. Op de modem brandt het internet lampje rood. Heb alle stappen al doorlopen, inclusief resetknop.

echter als ik de klantenservice probeer te bellen met mijn mobiel (ook t-mobile) is de verbinding zo slecht dat we elkaar niet kunnen verstaan  en deze verbroken wordt.  
 

ik kan nergens met iemand in contact komen op wat voor manier dan ook. Help?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @AS88, welkom op onze Community!

Dit is bij ons bekend. In dit topic worden alle updates geplaatst:  

 

Media is niet beschikbaar

 

Er is op dit moment een stroomstoring aan de gang bij de energieleverancier. Als we meer weten hierover zullen we het topic aanpassen. Houd het topic dus goed in de gaten!

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • Antwoord
  • 11 juli 2023

Hi @AS88, welkom op onze Community!

Dit is bij ons bekend. In dit topic worden alle updates geplaatst:  

 

Media is niet beschikbaar

 

Er is op dit moment een stroomstoring aan de gang bij de energieleverancier. Als we meer weten hierover zullen we het topic aanpassen. Houd het topic dus goed in de gaten!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen