Skip to main content
Beantwoord

Huawei modem omruilen


Hi T-mobile,

Ik zou graag ons oude Huawei modem om laten ruilen voor de Zyxel, zou van de nieuwe functionaliteiten gebruik willen maken en we hebben ook het nieuwe TV platform dus wil ook alle poorten kunnen gebruiken.

Kunnen jullie dit in gang zetten voor ons?

Alvast hartstikke bedankt!!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @MichaelVDijk 

Als het goed is zou de Huawei modem een Any Port Any Service update hebben gekregen waardoor je nu via elke poort tv kunt kijken of internetten.

Bekijk origineel

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21675 reacties
  • Antwoord
  • 1 juni 2023

Hallo @MichaelVDijk 

Als het goed is zou de Huawei modem een Any Port Any Service update hebben gekregen waardoor je nu via elke poort tv kunt kijken of internetten.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @MichaelVDijk, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het is geen enkel probleem om het Huawei modem om te ruilen en dat doe ik met alle plezier natuurlijk, kun je jouw T-Mobile voor thuis klantnummer in je communityprofiel plaatsen? Dan ruil ik het modem meteen om!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 juni 2023

Hoi @Jason, super dankjewel!

Die staat er wel in, is het niet zichtbaar? Moet ik het anders even via privé bericht sturen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 1 juni 2023

Hi @MichaelVDijk, ik gok dat je het klantnummer met het tv-klantnummer verward. Je klant nummer ziet er ongeveer zo uit, ABC12345. Als je die toevoegd, regelen wij de swap!😎


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 juni 2023

@Tommie, je hebt helemaal gelijk, heb nu het klantnummer ingevuld. Hoop dat het de juiste is, zitten met verschillende abo's hier in huis.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 2 juni 2023

Hey @MichaelVDijk, geeft niks, ik snap de verwarring!

Ik heb meteen een Zyxel T-50 naar je opgestuurd. Je ontvangt hier nog een bericht over en je kan de bestelling volgen in My T-Mobile!😎 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 juni 2023

Dankjewel! Super blij met de snelle reacties en service!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 2 juni 2023

@MichaelVDijk geen dank nodig! We doen dit graag. Hopelijk ben je tevreden met het nieuwe modem.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen