Skip to main content

rood lampje brand wereldbol op zyxel t50

Zoals bovenstaand plaatje laat zien. Het lampje van de wereldbol brand rood op mijn modem ik heb verscheidene dingen geprobeerd maar mag niet baten.

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21584 reacties
  • 7 april 2023

Hallo @Cheyenne Wu 

Betreft dit een glasvezel of DSL aansluiting? Heb je verder ook gekeken in je My T-Mobile account onder storingen of er misschien een storing is op jouw adres?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 april 2023

Er is nu geen storing op mijn adres. En Ik heb die stappen (

Media is niet beschikbaar

) allemaal doorlopen, maar het werkt helaas nog steeds niet. Nog steeds een rood bolletje. 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 8 april 2023

Hoi @Cheyenne Wu, ik help je graag verder! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Brandt het WAN-lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

Zodra ik de informatie binnen heb, ga ik direct voor je aan de slag! ðŸ˜Š Groetjes, Ishana

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 april 2023

WAN van modem is rood.

LOS knippert het langzaam (1 x p/sec

PON Geen brandt

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 8 april 2023

Heel erg bedankt voor de informatie @Cheyenne Wu! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed. Fijn paasweekend! 😄 Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen