Dag, ik zit al een hele tijd met de lage snelheid van een usb disk aan de t50 router. Ik kom diverse commentaren tegen op dit forum en op het internet, dus kennelijk hebben meer mensen dit probleem. Ik heb echter nog geen oplossing gevonden. Zoals elders ook beschreven, ligt de snelheid rond de 500 KB/sec, terwijl dat veel meer zou kunnen zijn. Het maakt niet uit op welk systeem of op welke manier ik het probeer. Andere disk, usb- of harddisk, andere formattering, op tablet, smartphone of laptop, kabel of wifi, modem reset en diverse instellingen enz. enz. Ik gebruik het tamelijk veel, dus een oplossing zou erg fijn zijn. Groet, Kees.
Beantwoord
t50 modem/router usb harddisk traag
Beste antwoord door yalerta
En het voor de hand liggende vergeten? Het netwerk ofwel de UTP kabels. Daar al mee geëxperimenteerd?
Welke firmware versie en al een fabrieks-reset geprobeerd?
V5.50(ABPY.1)b16_20210525 is de firmware van mijn router waarop getest is.
Het kan ook een hardware fout van de USB chip/poort in de modem zijn. Of misschien zelfs een andere usb controller geplaatst t.o.v. mijn modem? En daar heeft alleen de fabrikant zicht op
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.