Skip to main content
Beantwoord

DSN verbinding

  • 9 september 2021
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Hoi, 

ik kan sinds vrijdag 3 september niet inloggen op mijn playstation netwerk, de rest van de internet servers zijn actief. Dit is allemaal uit het niets gebeurd, van het een op ander moment. Lang met T-mobile klantenservice gebeld, zij konden mij geen antwoord geven. Op de community gelezen over een DNS server veranderingen, geprobeerd samen met een expert, die overigens ook samen met mij in de router uit heeft gepluist en er was niks te vinden. Meerdere malen met playstation aan de lijn geweest. Omdat ik op de community ook heb gelezen dat zij een IP adres ban kunnen doen, maar dat is ook niet het geval, dat heb ik utigezocht. Die hebben ook met mij uitgezocht of ik met mijn telefoon op de playstations site netwerk kon, maar dat kan ook niet. En sinds ik dit probleem heb op de playstation dat die niet verbind, is het ook al een keer voorgekomen dat ik op mijn mobiel bankieren ABN Ambro niet in kom vanwege een onveilige verbinding. Als ik mijn IP adres om mijn router in te gaan dan geeft die ook aan dat de verbinding onveilig is. Dit was ook allemaal voordat ik de router ben in geweest, dus ik heb niks aangepast waardoor ik deze melding krijg. Ik ben geen ICTer maar enigzins het vermoeden dat dit ook met elkaar in verband staat. ik hoop dat het probleem nu verholpen kan worden want ik ben er nu meerdere weken dagelijks meerdere uren mee bezig en ik word van het kastje naar de muur gestuurd, ik wordt er moe van. Ik wil een oplossing. 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Olafbouhuijs, welkom op de Community, leuk dat je een account aangemaakt hebt!

Graag pakken we je vraag in je eerdere topic op. Het is niet toegestaan om meer dan één topic aan te maken over hetzelfde onderwerp, dat kun je altijd checken in de Huisregels (link is klikbaar), zo ben je meteen op de hoogte. Thanks alvast voor je medewerking, we spreken elkaar in je andere topic: 

Media is niet beschikbaar

 

Dit topic gaat nu op slot.

 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • Antwoord
  • 9 september 2021

Hoi @Olafbouhuijs, welkom op de Community, leuk dat je een account aangemaakt hebt!

Graag pakken we je vraag in je eerdere topic op. Het is niet toegestaan om meer dan één topic aan te maken over hetzelfde onderwerp, dat kun je altijd checken in de Huisregels (link is klikbaar), zo ben je meteen op de hoogte. Thanks alvast voor je medewerking, we spreken elkaar in je andere topic: 

 

Dit topic gaat nu op slot.

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen