Skip to main content
Beantwoord

abonnement koppelen lukt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Als ik via de odido app mijn abonnement wil koppelen geeft hij deze melding:

Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. 

Ik weet niet of ik ooit al iets gekoppeld heb. Kunnen julie mij helpen om de app werkend te krijgen 

Beste antwoord door Robrobrob

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@Robrobrob, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je abonnement wilt kunnen toevoegen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat er nog een heel oud account stond gekoppeld, vandaar dat het koppelen ook niet lukte en je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Het zou nu moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Top het is julie gelukt om mijn acount te herstellen. Het werkt nu, bedankt

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22047 reacties
  • 6 juli 2025

Hallo ​@Robrobrobvul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je abonnement definitief kan ontkoppelen.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 6 juli 2025

Top, heb ik gedaan 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Robrobrob, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je abonnement wilt kunnen toevoegen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat er nog een heel oud account stond gekoppeld, vandaar dat het koppelen ook niet lukte en je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Het zou nu moeten lukken! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 7 juli 2025
Pharwin van Odido schreef:

Top het is julie gelukt om mijn acount te herstellen. Het werkt nu, bedankt

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Robrobrob Wat fijn dat het is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen