Skip to main content
Beantwoord

loskoppelen abonnement van ander account

Sinds ik ben overgestapt kan ik niet meer in mijn Odido. Krijg geen facturen te zien en zie mijn verbruik niet. Ik ben hier al 1,5 jaar mee bezig. Ik krijg nu elke keer de melding ‘dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account.’ Maar ik heb geen ander account (meer). Kan iemand dit ju eindelijk eens een keer fixen voor mij :-)?

Beste antwoord door Nienie1978

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Nienie1978, geen vraag is dom hoor! Fijn dat je het hebt gevonden en dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zag dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Dan zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Je bent een held! Het is gelukt! Thanks! Groetjes, Nienke

Bekijk origineel

6 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Nienie1978, wat leuk dat je naar ons bent overgestapt, we heten je van harte welkom bij onze Odido familie en uiteraard ook op onze community. Ik snap heel goed dat je wilt kunnen inloggen, zodat je je facturen en verbruikt etc. kunt inzien. Ik wil dit graag voor je fixen :). Als je deze melding te zien krijgt, staat je abonnement vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief account. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken en het account voor je ontkoppelen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 juni 2025

Hi Pharwin, dank voor je bericht. Domme vraag misschien, maar waar vind ik dat profiel 🤓? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 juni 2025

Gevonden! Mijn gegevens zijn zichtbaar in mijn profiel. Groetjes, Nienke

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Nienie1978, geen vraag is dom hoor! Fijn dat je het hebt gevonden en dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zag dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Dan zou het moeten lukken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Je bent een held! Het is gelukt! Thanks! Groetjes, Nienke

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Nienie1978 Fijn dat het is gelukt, uiteraard geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen