Mijn vriendin en ik hadden allebei een eigen Unlimited abonnement. Een poosje terug hebben we dit omgezet naar een Unlimited + Unlimited Samen abonnement, op naam van mijn vriendin.
In de winkel werd verteld dat ik nog steeds via mijn eigen Odido account toegang zou kunnen krijgen tot “mijn” abonnement, om bijvoorbeeld gebruik in te zien om aanvullers te activeren.
Na wat zoeken inderdaad gevonden dat mijn vriendin “eingebruikers” toe kan voegen aan het Unlimited Samen abonnement. Ik krijg netjes een uitnodiging via de mail en kan deze openen. Maar zodra ik op accepteren klik en inlog op mijn eigen Odido account, krijg ik de melding “Deze link is al eerder geactiveerd” en kan ik niet verder.
Ik heb al geprobeerd om de uitnodiging te verwijderen en opnieuw te sturen. Maar deze foutmelding blijft verschijnen. Waar ligt dit aan?
Beste antwoord door LouisMT
Marciano van Odido schreef:
Goedemiddag Louis, ik hoop dat jullie een goed weekend hebben (gehad) en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat er een oud Mijn Odido-account aan jouw 06-nummer gekoppeld staat (met e-mailadres l**s@u**.nl). Hieraan staat ook het Internet + TV abonnement. De kans is groot dat je niet als eindgebruiker aangemeld kan worden, omdat je oude abonnement nog aan een ander Mijn Odido-account gekoppeld staat. Ik heb je oude mobiele abonnement zojuist losgekoppeld van dit oude account. Geef het systeem 30 minuten om dit te verwerken. Wil je straks opnieuw proberen om jezelf uit te nodigen als eindgebruiker? Het zou dan moeten lukken.
Op het Mijn Odido-account met e-mailadres l**s@u**.nl staat nu alleen nog het Internet + TV abonnement. Wil je deze op dit account behouden? Of willen jullie deze ook aan het Mijn Odido-account koppelen waar jullie mobiele abonnementen instaan? Dan zou dit Mijn Odido-account volledig kunnen verwijderen. Laat het me maar weten en ik hoor graag of het is gelukt. Anders kijk ik graag opnieuw mee!
Hoi,
Het koppelen is nu inderdaad gelukt! Alles staat nu goed. Bedankt!
Goedemorgen Louis, superleuk dat jij en je vriendin nu gebruikmaken van Unlimited Samen! Deze foutmelding ken ik nog niet. Zet je voor beide abonnementen de volgende gegevens in je profiel: volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je snel weer zicht op je abonnement en verbruik! 😊
Goedemorgen Louis, superleuk dat jij en je vriendin nu gebruikmaken van Unlimited Samen! Deze foutmelding ken ik nog niet. Zet je voor beide abonnementen de volgende gegevens in je profiel: volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je snel weer zicht op je abonnement en verbruik! 😊
Hey Marciano, ik heb mijn profiel aangepast. Bedankt!
Goedemiddag Louis, ik hoop dat jullie een goed weekend hebben (gehad) en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat er een oud Mijn Odido-account aan jouw 06-nummer gekoppeld staat (met e-mailadres l**s@u**.nl). Hieraan staat ook het Internet + TV abonnement. De kans is groot dat je niet als eindgebruiker aangemeld kan worden, omdat je oude abonnement nog aan een ander Mijn Odido-account gekoppeld staat. Ik heb je oude mobiele abonnement zojuist losgekoppeld van dit oude account. Geef het systeem 30 minuten om dit te verwerken. Wil je straks opnieuw proberen om jezelf uit te nodigen als eindgebruiker? Het zou dan moeten lukken.
Op het Mijn Odido-account met e-mailadres l**s@u**.nl staat nu alleen nog het Internet + TV abonnement. Wil je deze op dit account behouden? Of willen jullie deze ook aan het Mijn Odido-account koppelen waar jullie mobiele abonnementen instaan? Dan zou dit Mijn Odido-account volledig kunnen verwijderen. Laat het me maar weten en ik hoor graag of het is gelukt. Anders kijk ik graag opnieuw mee!
Goedemiddag Louis, ik hoop dat jullie een goed weekend hebben (gehad) en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat er een oud Mijn Odido-account aan jouw 06-nummer gekoppeld staat (met e-mailadres l**s@u**.nl). Hieraan staat ook het Internet + TV abonnement. De kans is groot dat je niet als eindgebruiker aangemeld kan worden, omdat je oude abonnement nog aan een ander Mijn Odido-account gekoppeld staat. Ik heb je oude mobiele abonnement zojuist losgekoppeld van dit oude account. Geef het systeem 30 minuten om dit te verwerken. Wil je straks opnieuw proberen om jezelf uit te nodigen als eindgebruiker? Het zou dan moeten lukken.
Op het Mijn Odido-account met e-mailadres l**s@u**.nl staat nu alleen nog het Internet + TV abonnement. Wil je deze op dit account behouden? Of willen jullie deze ook aan het Mijn Odido-account koppelen waar jullie mobiele abonnementen instaan? Dan zou dit Mijn Odido-account volledig kunnen verwijderen. Laat het me maar weten en ik hoor graag of het is gelukt. Anders kijk ik graag opnieuw mee!
Hoi,
Het koppelen is nu inderdaad gelukt! Alles staat nu goed. Bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.