Skip to main content
Beantwoord

Duo Simkaart bestellen


Hallo,

Ik probeer een Duo Simkaart te bestellen via de app, maar op het laatste scherm kom ik niet verder en kan ik de bestelling niet doen. Kunnen jullie helpen?

 

Groet,

Ronald

Beste antwoord door ronaldvdp

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@ronaldvdp excuses voor de wat latere reactie! We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt en hebben een reactietijd van 24 - 48 uur. Zo kunnen we iedereen zo goed mogelijk verder helpen en blijft het ook eerlijk tegenover de rest. Dank voor het aanvullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. 

Het lijkt erop dat je niet de enige bent, dus ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak! Geen zorgen, ik heb zojuist een DUO sim voor je aangevraagd. Deze kun je binnen 3 werkdagen op je thuisadres verwachten. 

Dank voor de toelichting en de screenshot. In de tussentijd heb ik een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting onze technische dienst, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en oplossen. Het referentienummer is: 77803234. De verwerkingstijd is momenteel 2 dagen, zij zullen dit onderzoeken en binnen enkele dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Wel fijn als je het in de toekomst gewoon zelf kunt aanvragen via onze app. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Hi ​@Pharwin van Odido, dankjewel!

Bekijk origineel

9 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9248 reacties
  • 11 mei 2025

Je weet dat bij een duo simkaart er maar 1 apparaat tegelijk kan aanstaan?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 mei 2025

Ja, ben ik me van bewust, bedankt voor het checken :). Ik moet tussen de twee telefoons wisselen, zullen niet tegelijk aan staan.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@ronaldvdp, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je een DUO-sim kunt aanvragen, laten we samen naar een oplossing kijken! Je kunt altijd via je MijnOdido account een DUO-sim aanvragen. Dit kost € 35,59 en de simkaart kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuis verwachten. Echter, zou dit in de app gewoon te zien moeten zijn en moet je deze kunnen bestellen. Kun je voor de zekerheid de app verwijderen en opnieuw downloaden? Deze is dan meteen voorzien van de nieuwste software. Kun je dan ook gelijk checken of de software van je toestel up-to-date is? Dat is van belang zodat de app optimaal kan werken. 

Ik hoor graag of het daarna wel lukt! Zo niet, dan verneem ik graag een screenshot met wat je precies in de app te zien krijgt bij het bestellen. Dan kan ik het eventueel voor je doorzetten richting onze technische dienst, zodat zij het kunnen onderzoeken. Graag kijk ik met je mee of alles bij je abonnement goed staat ingesteld en desnoods kan ik de DUO-sim voor je aanvragen. Ik zie dat je netjes je profielgegevens hebt ingevuld, waarvoor dank! Ik zie alleen nog dat je geboortedatum ontbreekt. Zou je die voor mij nog kunnen vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 mei 2025

Hi Pharwin,

Zeker, ik heb hieronder twee screenshots toegevoegd. De eerste is vanuit de app pagina Sim, Toestel en Smartwatch. Hier zie ik de optie Duosim, met bijbehorende prijs. Als ik daarop klik, wordt ik naar de webview gestuurd, met hetzelfde overzicht. Hier is echter geen prijs bij de duosim zichtbaar, en kan ik ook niet op deze optie klikken. Daardoor kom ik niet verder.

Ik heb mijn gegevens bijgewerkt, ik hoor het graag als ik nog iets kan doen!

Als jullie hem zouden kunnen bestellen, heel graag!

Groet,

Ronald 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 mei 2025

Nog vergeten te vermelden, de screenshots zijn inderdaad genomen na een nieuwe installatie van de app, dus de laatste versie. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 mei 2025

@Pharwin van Odido Heb je een update hierover? Ik wil de Duosim graag zo snel mogelijk in gebruik nemen.

 

Groet


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@ronaldvdp excuses voor de wat latere reactie! We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt en hebben een reactietijd van 24 - 48 uur. Zo kunnen we iedereen zo goed mogelijk verder helpen en blijft het ook eerlijk tegenover de rest. Dank voor het aanvullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. 

Het lijkt erop dat je niet de enige bent, dus ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak! Geen zorgen, ik heb zojuist een DUO sim voor je aangevraagd. Deze kun je binnen 3 werkdagen op je thuisadres verwachten. 

Dank voor de toelichting en de screenshot. In de tussentijd heb ik een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting onze technische dienst, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en oplossen. Het referentienummer is: 77803234. De verwerkingstijd is momenteel 2 dagen, zij zullen dit onderzoeken en binnen enkele dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Wel fijn als je het in de toekomst gewoon zelf kunt aanvragen via onze app. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 14 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@ronaldvdp excuses voor de wat latere reactie! We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt en hebben een reactietijd van 24 - 48 uur. Zo kunnen we iedereen zo goed mogelijk verder helpen en blijft het ook eerlijk tegenover de rest. Dank voor het aanvullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. 

Het lijkt erop dat je niet de enige bent, dus ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak! Geen zorgen, ik heb zojuist een DUO sim voor je aangevraagd. Deze kun je binnen 3 werkdagen op je thuisadres verwachten. 

Dank voor de toelichting en de screenshot. In de tussentijd heb ik een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting onze technische dienst, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en oplossen. Het referentienummer is: 77803234. De verwerkingstijd is momenteel 2 dagen, zij zullen dit onderzoeken en binnen enkele dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Wel fijn als je het in de toekomst gewoon zelf kunt aanvragen via onze app. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Hi ​@Pharwin van Odido, dankjewel!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@ronaldvdp, uiteraard geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen