Hallo,
Ik probeer een Duo Simkaart te bestellen via de app, maar op het laatste scherm kom ik niet verder en kan ik de bestelling niet doen. Kunnen jullie helpen?
Groet,
Ronald
Hallo,
Ik probeer een Duo Simkaart te bestellen via de app, maar op het laatste scherm kom ik niet verder en kan ik de bestelling niet doen. Kunnen jullie helpen?
Groet,
Ronald
Beste antwoord door ronaldvdp
Hi
Het lijkt erop dat je niet de enige bent, dus ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak! Geen zorgen, ik heb zojuist een DUO sim voor je aangevraagd. Deze kun je binnen 3 werkdagen op je thuisadres verwachten.
Dank voor de toelichting en de screenshot. In de tussentijd heb ik een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting onze technische dienst, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en oplossen. Het referentienummer is: 77803234. De verwerkingstijd is momenteel 2 dagen, zij zullen dit onderzoeken en binnen enkele dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Wel fijn als je het in de toekomst gewoon zelf kunt aanvragen via onze app.
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je!
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.