Skip to main content
Beantwoord

Facturen kan ik niet inzien

• 27 april 2025
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil graag mijn boekhouding doen. Wanneer ik facturen download via de app zijn de pdf bestanden foutief. 

Wanneer ik ze open via de website krijg ik: “sorry er ging iets mis’

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@thomvl, van harte welkom op onze Community! Wat goed dat je je boekhouding gaat doen, natuurlijk wel zo fijn als je facturen gedownload kunnen worden. Laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie voor je account alles goed ingesteld staan. Ook als ik inlog in je account (via een browser) kan ik je facturen gewoon downloaden. Kun je het voor mij eens proberen via een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Probeer het anders ook via de browser op je telefoon, wellicht dat het dan wel lukt. 

Anders kan ik eventueel je gehele account verwijderen, zodat je het daarna opnieuw kunt instellen (geen zorgen er zal niks verloren gaan). 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4124 reacties
  • Antwoord
  • 28 april 2025

Goedemorgen ​@thomvl, van harte welkom op onze Community! Wat goed dat je je boekhouding gaat doen, natuurlijk wel zo fijn als je facturen gedownload kunnen worden. Laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie voor je account alles goed ingesteld staan. Ook als ik inlog in je account (via een browser) kan ik je facturen gewoon downloaden. Kun je het voor mij eens proberen via een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Probeer het anders ook via de browser op je telefoon, wellicht dat het dan wel lukt. 

Anders kan ik eventueel je gehele account verwijderen, zodat je het daarna opnieuw kunt instellen (geen zorgen er zal niks verloren gaan). 

Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen