Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement koppelen lukt niet


Ik krijg deze foutmelding. Mijn glasvezel abonnement staat al in de app, maar mijn mobielabonnement krijg ik niet toegevoegd. Ik heb al telefonisch contact gehad, en zij zei dat het kwam omdat mijn oude adres nog stond opgegeven bij mijn telefoonabonnement. Ze heeft dit aangepast en zei dat het na ongeveer een tot anderhalf uur zou moeten lukken. 4 uur later werkt het nog steeds niet.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Maxhartjes, van harte welkom op one Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen kunt koppelen in je account, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Wat goed is om te weten: je kunt beide abonnementen in 1 account koppelen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat dat ook het geval is. Ik zie inderdaad dat je gister contact hebt gehad met een collega en dat je adres is gewijzigd. Wel zie ik bij je abonnement dat het inmiddels is gelukt met koppelen. Ik zie namelijk beide abonnementen in 1 account staan. Kan dat kloppen? Is het inmiddels gelukt met koppelen? 

Ik hoor het graag van je! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3616 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Hi ​@Maxhartjes, van harte welkom op one Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen kunt koppelen in je account, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Wat goed is om te weten: je kunt beide abonnementen in 1 account koppelen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat dat ook het geval is. Ik zie inderdaad dat je gister contact hebt gehad met een collega en dat je adres is gewijzigd. Wel zie ik bij je abonnement dat het inmiddels is gelukt met koppelen. Ik zie namelijk beide abonnementen in 1 account staan. Kan dat kloppen? Is het inmiddels gelukt met koppelen? 

Ik hoor het graag van je! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Maxhartjes, van harte welkom op one Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen kunt koppelen in je account, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Wat goed is om te weten: je kunt beide abonnementen in 1 account koppelen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat dat ook het geval is. Ik zie inderdaad dat je gister contact hebt gehad met een collega en dat je adres is gewijzigd. Wel zie ik bij je abonnement dat het inmiddels is gelukt met koppelen. Ik zie namelijk beide abonnementen in 1 account staan. Kan dat kloppen? Is het inmiddels gelukt met koppelen? 

Ik hoor het graag van je! 😄

Hi, ja klopt! Ik had gisteren nog een x gebeld en de adreswijziging was de eerste keer niet goed doorgezet. Het is ondertussen gelukt! Alsnog bedankt voor het antwoord


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

​@Maxhartjes Fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen