Hoi Poulus, leuk dat je zowel abonnementen hebt bij Odido als bij Ben! Ik snap volkomen dat je Klantvoordeel wil hebben en ik geef je hier graag meer duidelijkheid over. Er is op dit moment een probleem bekend met de combinatie van Klik&Klaar en Ben. Hiervoor vraagt onze IT-afdeling inderdaad om een case. Deze is aangemaakt. Echter is deze in de verkeerde map gezet. Heeft een collega gezegd dat je binnen 3 dagen een reactie zou ontvangen? Dit klopt namelijk niet. Excuses voor deze verkeerde informatie. Ik heb de case zojuist in de correcte map gezet, zodat deze door de juiste afdeling opgepakt gaat worden. Zij hebben een verwerkingstijd van 14 dagen. Ik heb wel de vraag uitstaan om jouw case eerder op te pakken, aangezien deze al langer in de verkeerde map stond. Ik kan niks beloven, maar ik hoop dat ze dit wel doen. Anders zal het uiterlijk rond 6 maart opgepakt worden. Mijn collega's van IT werken er al aan om dit probleem op te lossen, maar jouw case zal hier extra bij helpen.
Wat betreft de procedure. Dit is niet hoe het werkt. Om mee te kijken in je account moet er een verificatie gedaan worden. Dit zijn de volgende gegevens, zoals Pharwin ook vroeg: volledige naam, geboortedatum, klantnummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Op dit moment missen je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zet je deze in je profiel? Dan kan ik de case in de gaten houden en je updates geven, mits deze er zijn!