Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel (gateway) tussen Ben en Odido werkt niet

• 18 februari 2025
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

• is Prince of Content
  • 28 reacties

Een week geleden heb ik gebeld omdat de klantvoordeel koppeling van mijn BenNL abonnement met Odido niet werkt;

Het klantvoordeel van €5 in Odido is handmatig aangezet, maar de extra 5Gb in BenNL is er niet.

Ticket # 76 07 6338 is aangemaakt en ik zou met 3 dagen antwoord krijgen, is er al voortgang?

Beste antwoord door Poulus

Marciano van Odido schreef:

Hoi Poulus, leuk dat je zowel abonnementen hebt bij Odido als bij Ben! Ik snap volkomen dat je Klantvoordeel wil hebben en ik geef je hier graag meer duidelijkheid over. Er is op dit moment een probleem bekend met de combinatie van Klik&Klaar en Ben. Hiervoor vraagt onze IT-afdeling inderdaad om een case. Deze is aangemaakt. Echter is deze in de verkeerde map gezet. Heeft een collega gezegd dat je binnen 3 dagen een reactie zou ontvangen? Dit klopt namelijk niet. Excuses voor deze verkeerde informatie. Ik heb de case zojuist in de correcte map gezet, zodat deze door de juiste afdeling opgepakt gaat worden. Zij hebben een verwerkingstijd van 14 dagen. Ik heb wel de vraag uitstaan om jouw case eerder op te pakken, aangezien deze al langer in de verkeerde map stond. Ik kan niks beloven, maar ik hoop dat ze dit wel doen. Anders zal het uiterlijk rond 6 maart opgepakt worden. Mijn collega's van IT werken er al aan om dit probleem op te lossen, maar jouw case zal hier extra bij helpen.

Wat betreft de procedure. Dit is niet hoe het werkt. Om mee te kijken in je account moet er een verificatie gedaan worden. Dit zijn de volgende gegevens, zoals Pharwin ook vroeg: volledige naam, geboortedatum, klantnummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Op dit moment missen je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zet je deze in je profiel? Dan kan ik de case in de gaten houden en je updates geven, mits deze er zijn! 

Ik heb zojuist nogmaals gebeld, nu met BenNL, en… die hebben verzorgd dat het klantvoordeel handmatig is aangebracht zowel bij BenNL als Odido; BenNL is duidelijk meer behulpzamer dan Odido pretendeert te zijn.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20825 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo ​@Poulus 

Als je in de Ben app kijkt bij klantvoordeel, is het daar aangemeld?

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 28 reacties
  • 18 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Poulus 

Als je in de Ben app kijkt bij klantvoordeel, is het daar aangemeld?

Daar zie ik de melding om het aan te zetten, en als ik dat doe krijg ik een fout melding dat het momenteel niet werkt!?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Poulus, wel zo fijn als je Klantvoordeel het doet en je de kortingen ontvangt, laten we samen naar een oplossing kijken! Krijg je de foutmelding te zien in de app? Kun je proberen in te loggen via een browser/laptop om te kijken of je dan dezelfde melding te zien krijgt? Kun je ook het Klantvoordeel verwijderen en dan opnieuw activeren? Soms blijft het in je account '’hangen'’ waardoor het niet werkt. Maar door het opnieuw aan te melden, lukt het vaak wel. 

Graag wil ik met je meekijken in je account! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel?  Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 28 reacties
  • 19 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Poulus, wel zo fijn als je Klantvoordeel het doet en je de kortingen ontvangt, laten we samen naar een oplossing kijken! Krijg je de foutmelding te zien in de app? Kun je proberen in te loggen via een browser/laptop om te kijken of je dan dezelfde melding te zien krijgt? Kun je ook het Klantvoordeel verwijderen en dan opnieuw activeren? Soms blijft het in je account '’hangen'’ waardoor het niet werkt. Maar door het opnieuw aan te melden, lukt het vaak wel. 

Graag wil ik met je meekijken in je account! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel?  Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!

Beste Pharwin, ik heb ruim een half uur aan de lijn gehangen met Odido vorige week, daar zijn alle details in besproken en heb ik nadrukkelijk om het ticket# gevraagd zodat ik support kan opvolgen; die laten niets van hun horen; ik ga niet mijn voordeel welke handmatig is toegevoegd door Odido verwijderen, want ik weet zekere dat ik straks weer een uur aan de lijn moet gaan hangen om dat weer terug te krijgen; ik verwacht gewoon een fatsoenlijke reaktie van Odido support op ticket# 76 07 6338 die hebben alle info, en ik kreeg al te horen tijdens mijn gesprek dat ik niet de 1e was die dag met mijn, voor hen duidelijk bekend, probleem. Ook neem ik aan dat je (als moderator) in mijn profiel al mijn gegevens kan zien en ook nog eens toegang heb tot jullie eigen ticket system!? Dus graag opvolging comform de eigen support procedure met email bevestiging vanuit het eigen ticketsysteem.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Poulus, leuk dat je zowel abonnementen hebt bij Odido als bij Ben! Ik snap volkomen dat je Klantvoordeel wil hebben en ik geef je hier graag meer duidelijkheid over. Er is op dit moment een probleem bekend met de combinatie van Klik&Klaar en Ben. Hiervoor vraagt onze IT-afdeling inderdaad om een case. Deze is aangemaakt. Echter is deze in de verkeerde map gezet. Heeft een collega gezegd dat je binnen 3 dagen een reactie zou ontvangen? Dit klopt namelijk niet. Excuses voor deze verkeerde informatie. Ik heb de case zojuist in de correcte map gezet, zodat deze door de juiste afdeling opgepakt gaat worden. Zij hebben een verwerkingstijd van 14 dagen. Ik heb wel de vraag uitstaan om jouw case eerder op te pakken, aangezien deze al langer in de verkeerde map stond. Ik kan niks beloven, maar ik hoop dat ze dit wel doen. Anders zal het uiterlijk rond 6 maart opgepakt worden. Mijn collega's van IT werken er al aan om dit probleem op te lossen, maar jouw case zal hier extra bij helpen.

Wat betreft de procedure. Dit is niet hoe het werkt. Om mee te kijken in je account moet er een verificatie gedaan worden. Dit zijn de volgende gegevens, zoals Pharwin ook vroeg: volledige naam, geboortedatum, klantnummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Op dit moment missen je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zet je deze in je profiel? Dan kan ik de case in de gaten houden en je updates geven, mits deze er zijn! 

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 28 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Ik heb zojuist nogmaals gebeld, nu met BenNL, en… die hebben verzorgd dat het klantvoordeel handmatig is aangebracht zowel bij BenNL als Odido; BenNL is duidelijk meer behulpzamer dan Odido pretendeert te zijn.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Poulus, fijn dat Ben het heeft opgelost, daar zijn we blij mee! Je mag natuurlijk van mening zijn dat Ben behulpzamer is dan wij, maar we hadden nog niet de kans gekregen om dit tot de bodem voor je uit te zoeken. Er was wel iets misgegaan, maar mijn collega had het opgelost en onze IT-afdeling zou hier uiteindelijk ook meekijken naar een oplossing. Maar het is gelukkig opgelost door Ben! 

Mochten we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en alvast een heel fijn weekend! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen